Skip to main content
antwoord

Kan ik het wachtwoord op Mijn Simyo zelf wijzigen?

• June 26, 2013
  • 11 reacties
  • 957 Bekeken

Het door Simyo toegewezen wachtwoord is erg moeilijk te onthouden, zeker als je het op je telefoon met de Simyo App wilt gebruiken.
Kan ik daarom niet zelf een eenvoudiger wachtwoord instellen?

Beste antwoord door Scotsman

Dat kan heel makkelijk: log in op Mijn Simyo en kies tabblad Mijn Gegevens > Wijzig wachtwoord.

11 reacties

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • antwoord
  • June 26, 2013
Dat kan heel makkelijk: log in op Mijn Simyo en kies tabblad Mijn Gegevens > Wijzig wachtwoord.

Charlene
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-moderator
  • June 27, 2013
Het door Simyo toegewezen wachtwoord is erg moeilijk te onthouden, zeker als je het op je telefoon met de Simyo App wilt gebruiken.
Kan ik daarom niet zelf een eenvoudiger wachtwoord instellen?

Hoi Arnoldo,

Welkom op het forum:)

Scotsman heeft je al geantwoord. Heb je het misschien al kunnen proberen?

Ik hoor graag van je of het is gelukt.

Groetjes,
Charlene

• auteur
  • Startend Simyaan
  • June 27, 2013
Ja, dat was het natuurlijk! Gewoon overheen gelezen...
Maar het werkt prima, bedankt!

Charlene
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-moderator
  • June 28, 2013
Ja, dat was het natuurlijk! Gewoon overheen gelezen...
Maar het werkt prima, bedankt!

Hoi Arnoldo,

Super! :)
Hoop dat het nu makkelijker te onthouden is.

Groetjes,
Charlene

Ik zie het tabblad mijn gegevens niet, waar kan ik deze vinden?

JanD
  • Forum Expert
  • October 28, 2024

Ik zie het tabblad mijn gegevens niet, waar kan ik deze vinden?

Hallo @Wachtwoord wijzigem bedoel je via de app of via de website?

Ik begrijp dat je je wachtwoord wilt wijzigen.

Via de app klik je onderaan op instellingen en dan bovenin op inloggegevens.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • October 28, 2024

Hi @Wachtwoord wijzigem,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder.

Via de Mijn Simyo app kun je je wachtwoord inderdaad wijzigen via Instellingen> Inloggegevens> Wachtwoord wijzigen.

Via de website kun je je wachtwoord wijzigen via Instellingen> Gegevens> Wachtwoord.

Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt!

Super bedankt voor je hulp! @JanD 🙂

Groetjes,
Roeqajja

@Roeqajja 
Kan het kloppen dat omdat mijn bestelling nog in behandeling is dat ik daarom geen gegevens kan wijzigen. Via de website zie ik nergens instelllingen in beeld - enkel de optie om uit te loggen. 

Ik hoor het graag!

Groet, 
Simone

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • October 29, 2024

Hi @Wachtwoord wijzigem,

Bedankt voor je reactie.

Dat zou goed kunnen! Ik raad aan om in dit geval dan nog even te wachten tot dat je je simkaart hebt geactiveerd. Daarna zou je wel toegang moeten hebben tot de pagina waar wij het over hebben. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Ik liep net tegen hetzelfde aan: Voor de eerste keer ingelogd, maar vanwege nummerbehoud gaat mijn abonnement pas over een paar weken in. In de website en app kan ik geen plek vinden om mijn wachtwoord alvast te veranderen, dus dat zal idd pas kunnen nadat het abonnement is ingegaan.

Dat is op zich best logisch, maar in het welkomstmailtje dat ik kreeg (onderwerp: “Je wachtwoord voor Mijn Simyo”) staat:

Zodra je ingelogd bent, kan je zelf een nieuw wachtwoord kiezen. Dat maakt het
makkelijker voor je om in de toekomst in te loggen.

Dus dat zette me een beetje op het verkeerde been. Dus een suggestie aan Simyo: Pas de tekst in dat mailtje iets aan zodat duidelijk is dat dat pas kan als het abonnement in gaat?

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 28, 2025

Ik liep net tegen hetzelfde aan: Voor de eerste keer ingelogd, maar vanwege nummerbehoud gaat mijn abonnement pas over een paar weken in. In de website en app kan ik geen plek vinden om mijn wachtwoord alvast te veranderen, dus dat zal idd pas kunnen nadat het abonnement is ingegaan.

Dat is op zich best logisch, maar in het welkomstmailtje dat ik kreeg (onderwerp: “Je wachtwoord voor Mijn Simyo”) staat:

Zodra je ingelogd bent, kan je zelf een nieuw wachtwoord kiezen. Dat maakt het
makkelijker voor je om in de toekomst in te loggen.

Dus dat zette me een beetje op het verkeerde been. Dus een suggestie aan Simyo: Pas de tekst in dat mailtje iets aan zodat duidelijk is dat dat pas kan als het abonnement in gaat?

Hi ​@matthijskooijman,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit aangeeft, ik kan me voorstellen dat het verwarrend is. Ik zal dit intern doorzetten en navraag doen of het inderdaad het geval is dat je je wachtwoord pas kunt aanpassen nadat je nummerbehoud is ingegaan. Zodra ik meer weet, kom ik hier op terug!

Groet,
Seren