.

Beantwoord

Kan ik een internetbundel kopen zonder internetverbinding?

  • 22 May 2016
  • 5 reacties
  • 120 Bekeken

Het zou handig zijn als je via de app een internetbundel kunt kopen zonder dat je internetverbinding hebt. Is het mogelijk om dat via bv. een SMS-autorisatie of telefonisch te regelen?
icon

Beste antwoord door Angela 23 May 2016, 16:56

Bekijk originele reactie

5 reacties

Omdat Simyo een online provider is heb je een internetverbinding nodig om een (internet)bundel te kunnen kopen. Dus nee, via de telefoon een belletje of sms gaat niet werken....op zich zou het idd handig zijn, bijvoorbeeld om iets te noemen bij prepaid.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anne M.,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat een goed idee! Het punt wat Friesian aandraagt is zeker waar. Wij zijn een volledige online provider. Maar dit betekent niet dat een sms activatie hieraan niet zou bijdragen 🙂

Op dit moment is het niet iets wat we aanbieden of zomaar kunnen ontwikkelen. Ik vind het echter wel een goed idee en ga er dan ook voor zorgen dat dit op onze zogeheten 'Wall of Change' komt te hangen. Zo komt het bij de productontwikkelaars terecht en wordt het meegenomen. Dit betekent niet direct dat we het ook gaan doorvoeren, maar niet geschoten is altijd mis 🙂

Nogmaals bedankt voor je feedback hierover.

@Friesian, bedankt voor je aanvulling.

Groetjes,
Angela
Beste Angela,
Bedankt voor je leuke reactie. Het is natuurlijk het handigst als je van tevoren bedenkt wanneer je een internetbundel denkt nodig te hebben, maar soms lopen dingen anders. En een abonnement met internet is voor mij te veel van het goede. Vandaar dat ik deze optie wel eens mis. Er zullen vast haken en ogen aan zitten die ik niet overzie, dus ik begrijp dat dit niet 1-2-3 geregeld kan worden, het is maar een tip en wie weet gaat het lukken.
Nogmaals bedankt en heel veel succes verder, ik ben blij met Simyo!
Groeten Anne


@Friesian, bedankt voor je aanvulling.

Nooit geweten dat de 1e reactie een aanvulling is......:P

Bedankt voor het voorwoord, Angela. :?:D
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anne M.,

Graag gedaan natuurlijk! We kunnen altijd kijken naar de mogelijkheden om een dienst te ontwikkelen op het moment dat dit voor veel klanten handig gaat zijn. Bedankt voor je feedback.

@Friesian, gelukkig zijn we allemaal mensen en kunnen we soms wel eens een foutje maken. Sorry, ik bedoelde natuurlijk bedankt voor je antwoord 🙂

Groetjes,
Angela

Reageer