Skip to main content

.

Mijn simkaart is aan vervanging toe, prepaid, deze is door middel van 5,00 euro nieuw te bestellen.

Nu heb ik sinds kort een iphone geschikt voor e-Sim, waarom kan ik dit niet bestellen bij Simyo.

Wel mogelijk bij een nieuw aan te vragen prepaid, maar niet bij een bestaand nummer

Het moet volgens mij wel kunnen. Ik heb een tijdje geleden mijn fysieke Simyo prepaid simkaart om kunnen wisselen voor een eSIM. Zonder een nieuwe prepaid aan te hoeven vragen. Als ik mij goed herinner kon dat heel eenvoudig via de Mijn Simyo app. Heb je de nieuwste Mijn Simyo app op je iPhone?


Hoi Burton,

 

Het klopt inderdaad wat Scotsman aangeeft, het zou via de Mijn Simyo app wel mogelijk moeten zijn om een eSIM aan te vragen. Mits je toestel daar natuurlijk geschikt voor is. Het is namelijk voor bestaande klanten wel mogelijk over te stappen naar een eSIM en bij het plaatsen van een nieuwe prepaid bestelling nog niet. Laat je weten of het is gelukt?

 

Thanks Scotsman!

 

Groetjes,

Daisy


Reageer