.

Beantwoord

Kan ik de pincode wijzigen?

  • 12 October 2013
  • 7 reacties
  • 1176 Bekeken

Badge
Is het mogelijk om je pincode te wijzigen?

Ik heb geheugenschade opgelopen en het is extreem moeilijk voor mij om nieuwe getallen te onthouden.

Zou dus liever dezelfde pincode hebben als op mijn oude nummer.
icon

Beste antwoord door MartijnR 12 October 2013, 09:37

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Beste MissNikita,

Dat is mogelijke. Je hebt twee soorten pincodes. De eerste is voor je telefoon en de tweede voor je simkaart.

De pincode voor je simkaart wordt in eerste instantie door Simyo meegeleverd met de simkaart en staat ter herinnering op je persoonlijke pagina.
Hier kan je indien je deze niet meer weet weer opvragen.

Deze simkaart pincode kan je wijzigen in je telefoon. Let er wel op dat deze pincode op je persoonlijke pagina niet mee wijzigt.....dus schrijf deze dan eventueel op...

Indien je je type telefoon en OS doorgeeft kan ik je eventueel hulp bieden met het wijzigen van de simkaart pincode.

Laat even weten of dit nodig is.

mvg,
Martijn
Badge
Ik had geen idee dat dat via de telefoon kon ik dacht via de website.

Nu ik dit weet kon ik het inderdaad gemakkelijk vinden in de telefoon, bedankt voor je hulp het is gelukt.
Reputatie 3
Badge +9
Oke goed om te horen en graag gedaan 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hoi MissNikita,

Wat mooi om te lezen dat Martijn® je zo goed heeft kunnen helpen :)
Martijn®; Dank!
Hoe kan ik de simpincode veranderen op mijn iPhone 4s,want daar kan ik wel de toegangscode veranderen,maar kan nergens vinden hoe de simpincode te veranderen.
Het is namelijk het kaartje van mijn zoon en wanneer deze uitgaat dan is de simpincode te moeilijk voor hem om te onthouden dus wil die graag hetzelfde als zijn toegangscode maken.

Mvg,
Samantha
Reputatie 7
Badge +9
Op mijn (Engelstalige) iPhone kan dat onder Instellingen > Phone > SIM PIN. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoe kan ik de simpincode veranderen op mijn iPhone 4s,want daar kan ik wel de toegangscode veranderen,maar kan nergens vinden hoe de simpincode te veranderen.
Het is namelijk het kaartje van mijn zoon en wanneer deze uitgaat dan is de simpincode te moeilijk voor hem om te onthouden dus wil die graag hetzelfde als zijn toegangscode maken.

Mvg,
Samantha


Op mijn (Engelstalige) iPhone kan dat onder Instellingen > Phone > SIM PIN. 

En in het Nederlands is dat Instellingen > Telefoon > Simpincode

Dank je Scotsman!

Samtascha, heb je het gevonden?

Reageer