.

Beantwoord

Kan ik de Mijn Simyo App zelf instellen?

  • 12 February 2015
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Ik heb de Simyo app op mijn telefoon, maar is het ook mogelijk dat je een berichtje krijg als je bijv. 80% van je MB gebruikt hebt? Dit kan je volgens mij nergens instellen, maar zou wel zo makkelijk zijn. Nu heb ik de MB meter van KPN app, deze heeft die functie wel, maar zou zo makkelijk zijn als je dit bij jullie app ook zou kunnen instellen.
icon

Beste antwoord door RicoK 12 February 2015, 10:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Nee, dat is, voor zover mij bekend, niet mogelijk. Standaard krijg je bij 50%- en bij 100%-verbruik een SMS. Zie hier.
Nee, dat is, voor zover mij bekend, niet mogelijk. Standaard krijg je bij 50%- en bij 100%-verbruik een SMS. Zie hier.

Oh is dat zo (ben nieuw) maar mijn man is al heel lang klant bij jullie, maar heeft nog nooit een SMS ontvangen. Hij heeft de MB meter van KPN ook en daar krijgt hij wel een melding van.
Is het geen optie om de app zo aan te passen dat dit ook mogelijk is?
Reputatie 7
..... al heel lang klant bij jullie......................

Ik werk niet bij Simyo, maar verleen wel hulp op dit forum :D

De app is voor zover mij bekend niet aan te pasen of in te richten. Verbruiksmeters zijn dit wel, zoals bij je man. Daar kun je zelf aangeven op welk moment een bericht wordt gezonden.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi veravandijk, welkom op ins forum :)

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app.

Zoals RicoK al aangeeft krijg je bij 50% en 100% databundel verbruik een smsje van Simyo. Dit soort smsjes zijn niet in te stellen, die instellingen worden gedaan op netwerkniveau en gelden voor alle klanten.
Onze eigen Mijn Simyo app geeft je 24 per dag de stand van je bundels aan, maar stuurt zelf geen berichten.
Er zijn wel apps die meldingen geven bij een bepaald verbruik, maar die lezen dat uit je telefoon af en zijn niet gegarandeerd. Ook de KPN MB meter is dat niet.

Je man krijgt inderdaad bijna geen berichtjes van ons. Het afgelopen jaar maar 2 keer van hij 50% verbruikt heeft.


RicoK, dank je voor het antwoorden!

Reageer