Ik ben nieuw bij Simyo en heb na het aanvragen van een Sim-kaart nu een T. nummer en de Pin - en PUK code ontvangen. Hoe kom ik nu bij Mijn Simyo, aangezien ik geen wachtwoord kan aanmaken?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Rieshart, welkom op het forum van Simyo!
Als je geen wachtwoord hebt, dan kun je op www.simyo.nl > Log in op Mijn Simyo > Wachtwoord vergeten een nieuwe ontvangen via je e-mail. Deze kun je ook weer veranderen. Zodra je bent ingelogd met het nieuwe wachtwoord ga je naar het tabblad Instellingen > Persoonlijke gegevens. Als het via deze weg niet lukt, dan hoor ik graag of je een bepaalde melding krijgt.
Geef je door of het lukt? 🙂
Als je geen wachtwoord hebt, dan kun je op www.simyo.nl > Log in op Mijn Simyo > Wachtwoord vergeten een nieuwe ontvangen via je e-mail. Deze kun je ook weer veranderen. Zodra je bent ingelogd met het nieuwe wachtwoord ga je naar het tabblad Instellingen > Persoonlijke gegevens. Als het via deze weg niet lukt, dan hoor ik graag of je een bepaalde melding krijgt.
Geef je door of het lukt? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.