.

Beantwoord

Kan de historie op de app vaker een update krijgen?


Ben sinds februari abonnee Mijn historie overzicht gaat niet verder dan maart Geen april en mei Weet iemand waarom dat is?
icon

Beste antwoord door Ernst 13 May 2015, 14:29

Bekijk originele reactie

19 reacties

Kijk je op je Mijn Simyo bij het tabblad "verbruik" ?
Op het tablade historie
Bij verbruik zou je het moeten zien.
Ik vind ook dat dat wel wat actueler zou mogen. Bij mij (prepaid vanaf december) staat ook de historie t/m maart. Tabblad "verbruik" zie ik trouwens niet staan, "historie" wel.
Dat is dan een verschil tussen pre paid en Sim Only.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi P.S., welkom op het Simyo forum!

Mag ik aannemen dat je de Mijn Simyo app voor Prepaid bedoelt?
Daar zul je op dit moment geen mei aantreffen inderdaad. De historie gaat over voorgaande maanden. Je zou er wel gewoon een april moeten zien staan. Als je dat niet ziet (en je hebt wel verbruik zie ik), zou je de app eens opnieuw kunnen installeren en nog eens proberen.
Zie je op Mijn Simyo bij het tabblad Verbruik dat Raytje bedoelt wél een april?

Kun je laten weten of dit helpt?

Peter8, voor jou geldt dit ook. Kun jij de app ook eens opnieuw installeren?


Raytje, dank je voor het meedenken!
Bedankt. Maar ook na het 2 maal verwijderen en weer installeren van de app geeft dat geen verandering.
Bij mij hetzelfde. In verbruik zie ik wel al de kosten voor de maand April (worden eind Mei afgeschreven), maar ik zie nog steeds niet hoeveel mijn verbruik is geweest. Gaat maar tot en met Maart. Verwijderen en opnieuw installeren veranderd ook bij mij niks in het overzicht.
Ik bedoel tabblad "historie" overigens. Om misverstanden te voorkomen 🙂
Ernst ik heb de app weggegooid en opnieuw vanuit de playstore geïnstalleerd Geen verandering. . ik zie alleen het verbruik van februari en maart.Na Inloggen met een browser op en "normale pc"kan ik op mijn simyo het gebruik in de maanden april, en mei wel zien((tab verbruik en dan tab geschiedenis )De gegevens zijn er dus wel maar alleen niet zichtbaar in de app
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Peter8, M.V.O. en P.S.,

Ik begrijp dat jullie alle drie op de Mijn Simyo app onder het tabblad Historie niet de maand april kunnen zien. Kunnen jullie aangeven welke type telefoon jullie gebruiken? :$

Ik ga het dan doorsturen naar mijn collega’s van IT. Zij kunnen dan het één en ander uitzoeken 🙂
Hallo Naomi ik heb een Samsung S3 Neo met de standaard Android versie
Ik heb een Motorola Moto G 4G model XT1039
Reputatie 3
Badge +7
Hoi P.S. En Peter8,

Dankjewel!
Ik heb het neergelegd bij de technische heren. Ik hoop dat ze snel met een oplossing kunnen komen.:)
Meer voorbeelden zijn uiteraard altijd welkom. Wat voor telefoon gebruik jij M.V.O.?
Wanneer kunnen we een antwoord verwachten?
De situatie is nog onveranderd: historie t/m maart
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Peter8,

We zijn dit nog steeds aan het uitzoeken. De technische afdeling heeft het druk gehad afgelopen dagen, maar er is nu ruimte om dit op te lossen. Zodra we hier meer over weten en een oplossing hebben, brengen we je via dit topic op de hoogte 🙂. Tot die tijd adviseer ik je om Mijn Simyo via de website raad te plegen.

Groetjes, Tiury
Met de app-update van vandaag is het nu in orde! Historie is nu actueel bijgewerkt.
Bedankt voor je Feedback Peter. Hopelijk is het voor de anderen ook opgelost met de update van de app.
Reputatie 5
Badge +11
Met de app-update van vandaag is het nu in orde! Historie is nu actueel bijgewerkt.
Heel fijn! Dank je voor je terugkoppeling Peter8 :)
Heb je de nieuwe Mijn Simyo ook al bekeken?

Reageer