.

Beantwoord

Kan bij de volgende update van de Mijn Simyo app de voice over functie worden verbeterd?



Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Wederom dank voor je reactie excuses is niet nodig hoor😉

 

we wachten het af groetjes

Beste moderators, vandaag ga ik voor mezelf overstappen van KPN naar Simyo.

Maar ik heb ook een vraag over het mobiele abo van mijn vrouw.

Zij heeft nu een 2/4GB-400min bundel en deze maand een aanvraag gedaan voor aanpassen bundel naar 6/12-400min, die 1 maart a.s. in zou gaan.

Is het nog mogelijk deze bundel aan te passen naar 0GB/400min per 1 maart a.s..

Als dit kan graag, als dit pas weer per 1 april kan, jammer, maar oké, even goede vrienden.

 

Reputatie 7
Badge +6

Misschien een idee om de titel van dit topic aan te passen?!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JanD,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je naar ons bent overgestapt, welkom bij simyo! Omdat het nog geen 1 maart is kan ik de aangevraagde bundelwijziging laten annuleren zodat mevrouw een nieuwe aanvraag kan doen die dan 1 maart in zal gaan. Zou je mij een privébericht willen sturen met haar 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag in orde 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +7

@Ron H Ik heb de titel aangepast! Bedankt voor je oplettendheid 😊.

Reputatie 7
Badge +6

Amy dank je wel je bent geweldig👍

Beste moderators, vandaag ga ik voor mezelf overstappen van KPN naar Simyo.

Maar ik heb ook een vraag over het mobiele abo van mijn vrouw.

Zij heeft nu een 2/4GB-400min bundel en deze maand een aanvraag gedaan voor aanpassen bundel naar 6/12-400min, die 1 maart a.s. in zou gaan.

Is het nog mogelijk deze bundel aan te passen naar 0GB/400min per 1 maart a.s..

Als dit kan graag, als dit pas weer per 1 april kan, jammer, maar oké, even goede vrienden.

 

Wat heeft dit met de Voiceover functie te maken? 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Op dit moment zijn ze aan het testen hoe ze de voice over voor de app kunnen verbeteren. Echter hebben ze nog wel iets meer informatie nodig over wat er precies mis gaat. Zou je dit misschien met iets meer details kunnen omschrijven? Bij welke stap lijkt het bijvoorbeeld mis te gaan? 

Je mag dit eventueel ook in een privébericht sturen. Ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Hi  laat ik het zo zeggen normaal veeg je met een vinger naar links of naar rechts om het geen wat op het scherm staat voor te laten lezen maar als ik dat doe krijg ik niet de info zoals MB tegoed of bel tegoed. Ik kan dit deels oplossen door met de rotor verticale navigatie in te schakelen maar dit loopt niet lekker Dan weer naar boven vegen en dan weer naar beneden vegen om wat info te verzamelen . en wat ik al eerder aangaf bij vorige versies geen probleem en het vreemde dit geldt alleen voor het tabblad overzicht bij sim only en niet voor prepaid. Hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Groetjes Ron

Reputatie 7
Badge +7

Super bedankt @Ron H! Ik ga dit voorleggen bij de desbetreffende afdeling. Je hoort van mij! 

Groetjes,
Amy

Reageer