.

Beantwoord

Kan abonnement niet aanpassen op Mijn Simyo en krijg een error melding, wat nu?

  • 13 May 2015
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Hallo,

Ik kan mijn abonnement niet wijzigen, ik krijg steeds de error melding: "Sorry, er ging even iets mis... Je bundels konden niet worden aangepast. Probeer je aanpassingen nog eens te bevestigen." Gaat het om een storing of moet ik iets anders doen? :?
Ik heb mijn abonnement deze maand niet eerder proberen te wijzigen, dit is de eerste keer.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ray 13 May 2015, 11:13

Bekijk originele reactie

Heb je dit probleem ook gehad?


4 reacties

Wis even je cookies en browser geschiedenis en probeer en daarna opnieuw.
Wis even je cookies en browser geschiedenis en probeer en daarna opnieuw.

Lijkt gewerkt te hebben. Dankjewel! 😃
Graag gedaan 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi sh.pianist, welkom op het Simyo forum :)

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Mijn Simyo en Mijn Simyo app. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden.

Super dat Raytje je zo goed heeft geholpen! Topwerk Raytje. Je bundelwijziging is inderdaad doorgekomen 🙂 Vanaf 1 juni heb je de Internetbundel 500.

Graag tot ziens op het forum 😳

Reageer