.

Beantwoord

Is op de simyo internetsite het verbruik van de lopende maand niet zichtbaar?

  • 14 October 2014
  • 3 reacties
  • 494 Bekeken

Badge
Als je op de link "verbruik deze maand"  klikt dan op de Ipad of op de smartphone dan krijg je geen overzicht van het verbruik  te zien. 
Dit werkt wel goed op de PC.
icon

Beste antwoord door Ernst 15 October 2014, 14:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi ceesdegroot,

Ik heb jouw topic verplaatst naar het forumonderdeel Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Daar kunnen andere forumbezoekers met dezelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Het klopt dat je op een iPad en op sommige smartphones (voornamelijk iPhones) je bepaalde delen van Mijn Simyo niet goed kunt zien.
Dat komt omdat niet alle fabrikanten Flash accepteren op hun apparaten. Gelukkig hebben de meeste mensen nog wel een pc of laptop 🙂
Ik zie op mijn iphone OS 8 en android kitkat hetzelfde als op mijn desktop (windows 7). Ik zie wel het verbruik, maar ik kan niet zien naar wie / hoe lang gebeld is geworden op welke dag, of hoeveel mb ik per sessie heb verstookt. Met een datatracker kan ik het 3G verbruik wel bijhouden, maar het gaat me ook om het 2G verbruik (bellen). Of doe ik iets verkeerd?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi 06Bunde,

Je hebt je vragen op verschillende plekken gesteld. Omdat je ook een eigen topic hebt aangemaakt, heb ik daar je vragen beantwoord. Wil je hier in je eigen topic verder gaan. Als je dingen mist in het andere topic, dan kan je deze altijd toevoegen. Zo blijft het voor ons overzichtelijk 🙂

Reageer