.

Beantwoord

Is mijn oude activatiecode nog geldig?

  • 31 October 2013
  • 3 reacties
  • 7869 Bekeken

Badge
hallo, Ik heb op 18 oktober 2012 een activatiecode aangevraagd en toen is er 0,01 cent van mijn rekening afgeschreven. Ik heb daar echter niets meer mee gedaan, omdat in de omschrijving geen code stond. Ik heb het er toen bij laten zitten. Ik wil nu toch graag mijn rekeningnummer wijzigen. Kun je in het systeem zien of dat nu wel gaat lukken? Of dat die oude activatiecode nog actief is?

groet Jamy
icon

Beste antwoord door Ernst 1 November 2013, 10:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi jamyfun1,

De 1 cent die vorig bij je is afgeschreven was niet voor een activatiecode, maar was om je rekeningnummer te bevestigen tijdens de bestelling van je abonnement. Het aanvragen van een activatiecode gaat door een bijschrijving van 1 cent op jouw rekening, waar dan in de omschrijving de activatiecode staat.
Ik zie in je gegevens dat je deze vandaag hebt aangevraagd, dus wij maken een dezer dagen een cent over naar het rekeningnummer dat je opgegeven hebt. Als je de code invult op Mijn Simyo, is je rekeningnummer gewijzigd.

Let op, de activatiecode is 2 maanden geldig, dus vul 'm vóór 1 januari in.
Badge
OK, daar heb je gelijk in. Ik heb toen ook een bevestiging gedaan ja. Ik wacht de volgende gewoon af. Bedankt!
Badge +6
OK, daar heb je gelijk in. Ik heb toen ook een bevestiging gedaan ja. Ik wacht de volgende gewoon af. Bedankt!

Hoi Jamyfun1,

Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer