Skip to main content
Hallo,



Ik heb gisteren bij jullie een vervangende simkaart aangevraagd(een micro simkaart) en ik wil even checken of dit ook is doorgekomen.

Ik kan namelijk nergens zien of deze aanvraag ook is verwerkt.



Mvg Wimpie.
Hoi wimpie,



Leuk dat je op het forum reageert, welkom! :)



Ik heb voor je gekeken, maar ik zie niet terug dat je een vervangende simkaart hebt besteld. Ik denk dat er dus iets mis is gegaan met het aanvragen 😞 Ik raad je aan om nog een keer een vervangende simkaart te bestellen op Mijn Simyo. Je ontvangt de simkaart binnen twee werkdagen.



Je weet dat een vervangende simkaart € 5,- kost?
Hoi!



Ik heb zondag een nieuwe simkaart aangevraagd, maar nog niks ontvangen. Deze zou binnen twee werkdagen binnen zijn, is er misschien iets mis gegaan met de bestelling? Zal ik alsnog een nieuwe kaart aanvragen?



Thanks voor de hulp!



Jennifer 
Hoi wimpie,



Leuk dat je op het forum reageert, welkom! :)



Ik heb voor je gekeken, maar ik zie niet terug dat je een vervangende simkaart hebt besteld. Ik denk dat er dus iets mis is gegaan met het aanvragen 😞 Ik raad je aan om nog een keer een vervangende simkaart te bestellen op Mijn Simyo. Je ontvangt de simkaart binnen twee werkdagen.



Je weet dat een vervangende simkaart € 5,- kost?





Ik heb het opnieuw geprobeerd, hopelijk gaat het nu wel goed!!
Ik heb het opnieuw geprobeerd, hopelijk gaat het nu wel goed!!



Hoi wimpie,



Ja 🙂 Nu zie ik hem staan. Hij is vanochtend op de bus gegaan. Dus met een beetje geluk heb je hem morgen in huis :)



Laat je het weten?



Groetjes,

Charlene
Hoi!



Ik heb zondag een nieuwe simkaart aangevraagd, maar nog niks ontvangen. Deze zou binnen twee werkdagen binnen zijn, is er misschien iets mis gegaan met de bestelling? Zal ik alsnog een nieuwe kaart aanvragen?



Thanks voor de hulp!



Jennifer 




Hoi Jennifer Langham,



Ik zie dat er op 17-3-2014 een simkaart naar je is verstuurd, en nu vandaag 21-3-2014 weer één.

Heb je je adres kunnen controleren op Mijn Simyo? Of dat wel klopt?



Ik hoor het graag van je,



Groetjes, Charlene
Hallo,



Ik heb gisteren bij jullie een vervangende simkaart aangevraagd(een micro simkaart) en ik wil even checken of dit ook is doorgekomen.

Ik kan namelijk nergens zien of deze aanvraag ook is verwerkt.



Mvg Wimpie.





beste Wimpie,

Als je inlogt op "mijn Simyo", vervolgens naar "verbruik" gaat en dan "mijn verbruik" dan zie je -als 't goed is- onder "fees" de bestelde vervangende SIM staan, de bestelling dus.



hoop je hier wat mee te hebben geholpen.  frits
beste Wimpie,

Als je inlogt op "mijn Simyo", vervolgens naar "verbruik" gaat en dan "mijn verbruik" dan zie je -als 't goed is- onder "fees" de bestelde vervangende SIM staan, de bestelling dus.



hoop je hier wat mee te hebben geholpen.  frits




Goed bezig, frits R!

Reageer