.

Beantwoord

Is inzicht lopende maand mogelijk?

  • 21 November 2014
  • 6 reacties
  • 236 Bekeken

Waarom krijg ik geen gegevens meer te zien van de lopende maand?
icon

Beste antwoord door Ali 24 November 2014, 17:22

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Wat bedoel je winterberg? Verklaar je nader.
Hallo ,

Waar kan ik inzien wat ik nu aan MB's heb verbruikt enkele dagen geleden heb ik een bericht gehad dat mijn bundel op was nu heb ik alles stop gezet maar kan niet zien hoeveel ik buiten mijn bundel ben . Kan ik hier wat duidelijkheid over krijgen?

Groetjes
Reputatie 3
Badge +7
Hoi winterberg en Samd,

Hartelijk welkom allebei op het forum.

@ winterberg, als ik je vraag begrijp wil je het huidige verbruik inzien, klopt dat?

Je kan het verbruik inzien op Mijn Simyo. Nadat je bent ingelogd kan je terecht onder 'Verbruik'. Hier zie je in één oogopslag wat je verbruik is geweest in de afgelopen maanden.

Voor een specificatie van de lopende maand klikt je op de naam van de maand, rechts van 'Geschiedenis'. Het gespecificeerde verbruik van de voorgaande maanden vindt je terug onder 'Facturen'.

@ Samd, met de bovenstaande uitleg kan je het aantal verbruikte MB van deze maand ook vinden.


koorelle, bedankt voor meedenken :)


Zijn jullie vragen hiermee beantwoord?
Bedankt voor de reactie dit had ik al een paar keer geprobeerd maar krijg niks naar voren als ik op november klik.
Enig idee hoe dat kan en kan worden opgelost?

Bedankt alvast groetjes
Reputatie 3
Badge +9
Wat ktijg je dan te zien Samd? een leeg scherm of iets anders....
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Samd 🙂,

Martijn® stelt hier een goeie vraag. Zie je wel iets verschijnen, kun je bijvoorbeeld klikken op het tabblad Verbruik > November? Ik vraag mij ook af via welk apparaat je het probeert. Kijk je via bijvoorbeeld een laptop, iPad of mobiel naar je verbruiksgegevens?

We wachten je reactie even af.

@Martijn®; bedankt voor je reactie 😮

Reageer