.

Beantwoord

Is het mogelijk: meerdere Prepaid simkaarten op één account?

  • 18 November 2012
  • 3 reacties
  • 615 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hoi,

Volgens mij is het bij Simyo Nederland niet mogelijk om meerdere prepaid simkaarten op één account te plaatsen, terwijl dat in België wel mogelijk blikt te zijn volgens één van de genoemde voordelen van Simyo aldaar. Ik citeer volgens de website Simyo België: "Beheer meerderde simkaarten met één account, dus controle de telefoon kosten van uw kinderen". Nou, dat is precies wat ik ook zou willen!! Waarom doet Simyo Nederland dat niet? Blijken de Belgen toch wat slimmer te zijn dan wij Nederlanders?? Kom op Simyo Nederland, ga daar eens aan werken, dus niet je telefoonnummer als login, maar een ander unieke sterke gebruikersnaam met verplicht een sterk wachtwoord.

Groeten,

Michel
icon

Beste antwoord door Alex 19 November 2012, 16:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi lake,

Duidelijk punt. Dit doen we niet omdat we ons richten op particuliere aansluitingen. Wellicht dat Simyo België ook zakelijke aansluitingen aanbiedt. Dat zou een reden kunnen zijn.

Groetjes,

Alex
Dit was 2 jaar geleden. Hoe is dat nu geregeld?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi ABSO,

Ik heb je vraag in je eigen topic beantwoord. Als je daar verdere vragen of opmerkingen plaatst, dan maak je ons heel blij. Dat is namelijk fijner voor de overzichtelijkheid van het forum 🙂 Dankjewel!

Reageer