Skip to main content
Aantal dagen geleden mijn  belbundel aangepast naar 200 bel min, nu wilde ik toch ook mijn internetbundel aanpassen, dus klikte ik daar nu 500 mb aan, maar er gebeurd nu verder niets. Kan niet klikken op abonnement wijzigen terwijl het wel kan voor flex4g en sms. Maar in de oranje cirkel staat wel per 1 juni abonnement voor 12 euro per maand. Heb geen bevestiging gehad per mail dus vraag me serieus af wat er nu per 1 juni gaat gebeuren. Betaal ik 10 euro of 12 euro? Heb ik dan ook 500 mb internet of is er iets fout gegaan. Is dat na te gaan en kan ik hier duidelijkheid over krijgen.

Met vriendelijke groeten Gusta
Hoi maroma15, wat leuk dat je je vraag hier op het forum stelt :)



In je gegevens zie ik dat je op 19 mei je internetbundel hebt aangepast naar de 500 MB bundel voor 1 jaar. Heb je hier nog steeds geen bevestigingsmail van gekregen?

Je betaalt vanaf 1 juni dus €12 voor 200 minuten/SMS en 500 MB 🙂
Hoi maroma15, wat leuk dat je je vraag hier op het forum stelt :)



In je gegevens zie ik dat je op 19 mei je internetbundel hebt aangepast naar de 500 MB bundel voor 1 jaar. Heb je hier nog steeds geen bevestigingsmail van gekregen?

Je betaalt vanaf 1 juni dus €12 voor 200 minuten/SMS en 500 MB :)





Tot nu toe heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen dat mijn internetbundel is aangepast, wel heb ik van mijn belbundel een bevestiginsmail ontvangen dat het verhoogd is van 100 naar 200 min.

Maar dit antwoord van jou zie ik dan maar als een bevestiging dat mijn internetbundel per 1 juni is aangepast.



Met vriendelijke groeten,

Gusta
Hoi maroma15,



Voor de zekerheid heb ik nog eens even gespiekt en het klopt inderdaad. Vanaf 1 juni heb je 200 minuten/SMS en 500 MB. Wel gaan we nog even uitzoeken waarom je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen.



Ik hoop dat je zo goed geholpen bent 🙂
Hoi Tiury,



Bedankt hoor, prima geholpen zo!

Mocht het nog mogelijk zijn wil ik die bevestigingsmail nog wel graag ontvangen. 

Lukt dat niet.....pech dan.



Met vriendelijke groeten,



Gusta
Hoi maroma15,



Het is helaas niet mogelijk om je de bevestiging als nog te sturen, maar die heb je nu wel van de moderators 🙂 Vanaf 01-06-2014 heb je de 500 MB bundel!



Als je nog ergens vragen over hebt, dan helpen we je graag verder.

Reageer