Skip to main content
Ik ga volgende week op vakantie en dacht vandaag, 30 april: "laat ik mijn bundel eens wat ophogen per 1 mei want dat is immers de volgende maand". Via de app was dat zo geregeld maar de ingangsdatum is 1 juni. Dan heb ik er niks meer aan. Het zou leuk zijn als ik e.e.a. van tevoren op de app had kunnen zien.
p.s. ik ben een nieuwe klant, maar zo'n termijn vind ik raar en in dit geval uitermate vervelend omdat ik a.s. zaterdag op vakantie ga. Het opzeggen van een krant moet van tevoren dat weet iedereen maar een abonnement aangaan kan per direct. Vandaar mijn "kwestie".
Het enige wat direct ingaat is het er bij nemen van een nieuwe bundel. Maar het wijzigen (omhoog of omlaag) van een lopende bundel moet uiterlijk op de 25e van de maand gebeuren als je de wijziging per de 1e van de volgende maand wilt laten ingaan. Kennelijk heeft Simyo de laatste week van de maand nodig om alle wijzigingen van klanten te verwerken en kunnen in die periode geen "last minute" wijzigingen worden geaccepteerd. Deze informatie staat overigens op de website vermeld.
Dat weet ik sinds vandaag Scotsman. Helaas zit ik nu op vakantie zonder extra tegoed en heb ik er in juni niks aan. Uiteraard weet ik dit voor een volgende keer. Dank voor de toelichting
Omdat je nieuwe klant bent nog even een kleine aanvulling: je zegt niet of je in het buitenland op vakantie gaat/bent maar als dat zo is dan werken bundels so wie so niet en heeft het verhogen van een bundel geen zin want je hebt altijd te maken met speciale buitenlandse tarieven voor bellen en internetten. Maar misschien weet je dit al.
Ik ga naar het buitenland (Frankrijk) Ik hoop wel dat ik van daaruit kan "communiceren"....dus hoe dat moet dat ga ik dan nog maar eens uitzoeken! Ik hoop daar morgen tijd voor te hebben. Ik werk tot 21.00u. vandaag. Pffff....goed te weten dat er nog wat uitzoekwerk bij komt
De tarieven voor het buitenland staan hier.
Hoi ReindeJong, welkom op ons forum.



Gelukkig heeft Scotsman je al aardig weten te helpen.



Onze 'systemen' zijn er inderdaad niet op ingericht om op het laatste moment je bundels nog te wijzigen. Dit dient minimaal 4 dagen voor het einde van de maand te gebeuren.



Jammer dat je in de Mijn Simyo app niet hebt zien staan dat je wijziging op 1 juni in gaat 😞 Dit staat onderaan in het midden, bij jou niet?

Onze bundels zijn enkel geldig voor gebruik binnen Nederland. Je kúnt wel bellen en internetten in het buitenland. Als je dat wilt hoef je enkel die opties op Mijn Simyo aan te zetten.

Scotsman heeft je de link naar de tarieven al gegeven.



Is het zo allemaal duidelijk voor je?

Reageer