.

Beantwoord

Is er een Windows phone prepaid app van Simyo?

  • 23 October 2014
  • 23 reacties
  • 1107 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Is er nou wel of geen windows phone prepaid app. Op de site staat van wel, maar als ik 'm opstart wordt er aangegeven dat de app alleen voor sim-only klanten geschikt is.

gr.
mgr
icon

Beste antwoord door Tiury 24 October 2014, 11:01

Bekijk originele reactie

23 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi mgr, welkom op het Simyo forum :)

Ik vrees dat ik je teleur moet stellen. Er is helaas geen Windows prepaid App van Simyo. Kun je doorgeven waar dit precies staat op de website? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we hier valse hoop mee opwekken!

Laat je het even weten?
Reputatie 4
Badge +8
Staat er inderdaad wel degelijk zie screenshot:

Dank je Koorelle

https://www.simyo.nl/simyo-app

Dat bedoel ik dus. Dat is dus niet ergens verborgen op een vergeten pagina. Nee op de hoofdpagina van de app!
Maar dus wel voor Sim-only. Heeft dat met de backoffice te maken? Of is een prepaid sim van een compleet andere soort dan een sim only sim?

Groet
Mgr
Reputatie 4
Badge +8
Er staatop de print screen die ik maakte duidelijk: ,"voor sim-only en prepaid klanten"
Reputatie 5
Badge +11
Er staatop de print screen die ik maakte duidelijk: ,"voor sim-only en prepaid klanten"

Dat wordt dus ook aangepast... Excuses voor de verwarring, maar er is geen prepaid login op de app voor Windows Phone.
Het is nu dik 2 maanden verder, en er is op dit punt nog steeds niets aangepast. Jammer, ook ik blij gemaakt met dooie mus...
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Willemieke,

Welkom op het forum.

De tekst over de Windows Phones is al een tijdje geleden aangepast. Het inloggen van met een prepaid aansluiting is niet mogelijk. De app is wel beschikbaar een Sim Only aansluiting.

Je kan via Mijn Simyo je beltegoed inzien.

http://i58.tinypic.com/2chlwf7.png
Excuus, dat heb ik niet goed gelezen. Desalniettemin zou het fijn zijn als Windows-prepaid klanten van dezelfde Simyo-service (lees: app) zouden mogen genieten als Android/iOs gebruikers. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Willemieke,

Dat zou inderdaad fijn zijn. Er is alleen gekeken naar de hoeveelheid prepaid klanten die een Windows telefoon gebruiken en dat is vergeleken met de moeite die het gekost heeft om de Sim Only app in de Windows Store te krijgen.
Helaas was de afweging dat er geen Prepaid app is gekomen voor Windows.
windows phone app server reageert niet :
Als de windows app niet werkt voor prepaid windows phone klanten meld dit dan.
je kunt app installeren, inloggen en vervolgens krijg je alleen de volgende melding:
Communicatie probleem met server- mogelijk probleem met internet verbinding wat niet het geval is. Hier blijft hij hangen. Is de app nu wel of neit werkend op windows phone?
Ehm, ik wil niet lullig doen maar het enigste wat er is verwijdert is de button naar de windows store. De tekst is nog er steeds. 


Altijd inzicht in je verbruik en overal controle over je kosten met de gratis app voor iOS en Android. Voor SimOnly en Prepaid klanten.

Zie rechts van de telefoon bij de witte Simyo S  
windows phone app server reageert niet :
Als de windows app niet werkt voor prepaid windows phone klanten meld dit dan.
je kunt app installeren, inloggen en vervolgens krijg je alleen de volgende melding:
Communicatie probleem met server- mogelijk probleem met internet verbinding wat niet het geval is. Hier blijft hij hangen. Is de app nu wel of neit werkend op windows phone?


Staat er wel bij in de app store van Windows. Echter op de site van Simyo zelf staat het verkeerd. 
Reputatie 3
Badge +7
windows phone app server reageert niet :
Als de windows app niet werkt voor prepaid windows phone klanten meld dit dan.
je kunt app installeren, inloggen en vervolgens krijg je alleen de volgende melding:
Communicatie probleem met server- mogelijk probleem met internet verbinding wat niet het geval is. Hier blijft hij hangen. Is de app nu wel of neit werkend op windows phone?


Hoi Josephine,

Allereerst welkom op het forum,

Vervelend dat je op die manier achter bent gekomen dat het niet werkt. De Windows App is alleen beschikbaar voor abonnement en helaas niet voor prepaid.

@Raytje, niet alleen is de button voor Windows weggehaald maar is ook de tekst bij de witte Simyo S aangepast. Ik zie namelijk geen verwijzing meer staan naar de Windows Store. Bekijk het nog eens op simyo.nl/mijn-app 🙂
Hoi Ali,

Ik heb gekeken, en speciaal m'n totale browser geschiedenis incl. cookies gewist. Ik zie nog steeds staan dat het er wel staat. 

Nou wil ik niet heel bijdehand doen maar die button had volgens mij niet weggehaald hoeven worden, want sim only klanten met een windows phone kunnen hem wel gebruiken. Op de site van de windows app store staan namelijk wel dat de app niet geschikt is voor prepaid. :D

http://i60.tinypic.com/kd975c.png
Simyo heeft bij de app staan dat die geschikt is voor zowel android als apple (iOS)besturingssysteem voor zowel prepaid als sim only.
De info dat de app bij een windows phone alleen geschikt is voor sim only ontbreekt inderdaad.
windows phone app server reageert niet :
Als de windows app niet werkt voor prepaid windows phone klanten meld dit dan.
je kunt app installeren, inloggen en vervolgens krijg je alleen de volgende melding:
Communicatie probleem met server- mogelijk probleem met internet verbinding wat niet het geval is. Hier blijft hij hangen. Is de app nu wel of neit werkend op windows phone?


Hoi Josephine,

Allereerst welkom op het forum,

Vervelend dat je op die manier achter bent gekomen dat het niet werkt. De Windows App is alleen beschikbaar voor abonnement en helaas niet voor prepaid.

@Raytje, niet alleen is de button voor Windows weggehaald maar is ook de tekst bij de witte Simyo S aangepast. Ik zie namelijk geen verwijzing meer staan naar de Windows Store. Bekijk het nog eens op simyo.nl/mijn-app :)

Bedankt, wordt de tip 'meld dit dan bij app meteen dat het niet voor prepaid werkt 'dan nog wel verwerkt of is dit teveel gevraagd?
Reputatie 3
Badge +9
Ik zie wel de de button en de tekst weg is, maar inderdaag vermeld dan wel dat de Windows app niet voor prepaid klanten geschikt is.
Ook hier staat nog iets.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Josephine,

Dit is niet 'teveel gevraagd'. Ik ga er meteen mee aan de slag om dit aan te laten passen. Dit is vergeten op het moment dat we de Prepaid app voor de andere platformen hebben gepresenteerd, zoals iOS en Android.

@Martijn®; Het artikel op de kennisbank is aangepast 🙂.
Badge
Zou iemand mij kunnen vertellen waarom er geen windows versie voor prepaid klanten gaat komen ik lees alleen maar dat er niets is sorry maar een uitleg is er niet ik wil namelijk wel zo iets op mijn windows Phone. Vanessa
Reputatie 7
Badge +9
Ik vermoed dat de reden deze is: Windows smartphone gebruikers zijn bij Simyo een kleine minderheid, en er zijn ook veel meer sim-only klanten dan prepaid. Die twee dingen gecombineerd zorgen er voor dat maar weinig mensen zullen profiteren van een Windows prepaid app. Het ontwikkelen van een app vergt een behoorlijk hoge investering, en Simyo heeft als low-cost provider besloten om hier voorlopig niets mee te doen.
En toch klopt het nog steeds niet. De hele verwijzing naar de app voor Windows Phone is nu weg. Het enige wat aangepast hoefde te worden was dat die app er ook voor prepaid was, want dat was wat er niet klopte.

https://www.simyo.nl/Simyo-app
Reputatie 6
Badge +10
Hoi nessy,

De volgende reactie van mijn collega Ernst staat hierboven:

Dat zou inderdaad fijn zijn. Er is alleen gekeken naar de hoeveelheid prepaid klanten die een Windows telefoon gebruiken en dat is vergeleken met de moeite die het gekost heeft om de Sim Only app in de Windows Store te krijgen.
Helaas was de afweging dat er geen Prepaid app is gekomen voor Windows.


Gelukkig heeft Scotsman dit nog een keer duidelijk uitgelegd hierboven 🙂. Dit is nou eenmaal de reden.

@Raytje Het klopt, ze hebben er inderdaad voor gekozen om de Windows Phone app helemaal van de site te halen.

Reageer