Skip to main content
Ik heb zojuist een abonnement voor mijn moeder afgesloten en heb een shop geopend.

Bij mijn dashbord zie ik niet dat er een bestelling geplaatst is via mijn shop.

Wat is er mis gegaan? Ik wil wel in aanmerking komen voor de € 10.
Hoi RdK1962,



Welkom op het forum! :)



Wat leuk dat je je moeder hebt aangemeld bij Simyo! Als je dat via je Simyo shop hebt gedaan krijgen jij en je moeder €10,- korting op de eerst volgende factuur :)



Op dit moment kan ik niet zien dat je iemand hebt aangemeld via je Simyo shop. Je geeft ook zelf aan dat je eerst een abonnement hebt afgesloten en daarna je Simyo shop hebt aangemaakt? Dan heb je het net verkeerd om gedaan...



Graag ontvang ik in een privébericht het telefoonnummer, e-mailadres, postcode en huisnummer van je moeder. Op haar aansluiting kan ik definitief zien of het wel of niet via jouw Simyo shop is besteld.



Ik zie je privébericht graag tegemoet 🙂
Hoe stuur ik een prive bericht?

Ik heb wel eerst de shop aangemaakt en toen mijn moeder aangemeld, alleen heb het verkeerd om in dit bericht gezet.

Mogelijk is er iets anders fout gegaan.

bvd voor je reactie.
Hoi RdK1962,



Je klikt gewoon op Dries zijn naam (of die van mij, mag ook) en dan zie je aan de rechterkant staan: Stuur privébericht.

Als je het abonnement echter via je shop had besteld, dan had ik dat al moeten zien. Dat is dus toch niet goed gegaan :(

Als zij de simkaart binnenkrijgt, kan ze die nog terugsturen. Ze moet de simkaart dan NIET activeren. En dan probeer je het gewoon opnieuw :)

Heeft zij ook nummerbehoud aangevraagd bij de bestelling? Dan wil ik dat wel nog graag weten, dan kan ik dat annuleren.



Laat je het me weten?



Groetjes,

Charlene

Reageer