Hallo,
Ik kan al enkele dagen mijn internetverbruik niet op mijn simyo terug zien.
Mijn belbundel wordt wel goed weergegeven.
mvg
Ellen Jacobs
Bladzijde 1 / 1
Beste Ellen Jacobs,
Volgens onze technische specialisten is het internetverbruik reeds bijgewerkt, dit zou ook bijgewerkt moeten zijn op het verbruiksoverzicht. Als er geen dataverbruik in het verbruiksoverzicht staat vermeld kan het zijn dat de dataverbinding via het WIFI netwerk is gegaan (dit wordt niet vermeld in het overzicht). Als je zeker weet dat er een dataverbinding tot stand is gekomen via het Simyo netwerk en dat het verbruik niet is bijgewerkt verzoeken wij je een printscreen van je persoonlijke pagina te mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].
Groetjes,
Manisha
Volgens onze technische specialisten is het internetverbruik reeds bijgewerkt, dit zou ook bijgewerkt moeten zijn op het verbruiksoverzicht. Als er geen dataverbruik in het verbruiksoverzicht staat vermeld kan het zijn dat de dataverbinding via het WIFI netwerk is gegaan (dit wordt niet vermeld in het overzicht). Als je zeker weet dat er een dataverbinding tot stand is gekomen via het Simyo netwerk en dat het verbruik niet is bijgewerkt verzoeken wij je een printscreen van je persoonlijke pagina te mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.