Skip to main content
Goedemiddag,



ik kreeg een mailtje van Simyo dat ik reeds 75% van de internet-mb's heb verbruikt.  Dat lijkt me erg stug, maar goed. Als ik naar "Mijn Simyo" ga dan zie ik inderdaad dat ik van de 1500 MB er nog 280 tegoed heb. Kijk ik echter naar het maandoverzicht dan zie ik dat ik voor augustus er nog bijna 1000 tegoed heb. Dat lijkt meer op de werkelijkheid. 

Dus twee verschillende gegevens voor 1 telefoonnummer. Hoe kan dit? En waar word ik straks op afgerekend?
Het is deze maand september. Augustus is de vorige maand (ontvangt u overigens binnenkort uw factuur over).

De waarschuwing, die u kreeg, waarschuwt over het gebruik in september. In u overzicht kijkt u naar de maand augustus, waarin u inderdaad een ander verbruik kan hebben dan in september. Er zijn dus helemaal geen verschillende gegevens; u lijkt naar 2 verschillende maanden te kijken. Ik zou dan ook uitgaan dat het tegoed van 280MB klopt.
Het is handig om zelf de boel in de gaten te houden, Simyo loopt iets achter met gegevensverwerking namelijk.

"My data manager" is een goeie en zo zijn er nog meer.
Welkom op het forum JosW56,



Het verhaal van Groentjuh klopt. Het zijn inderdaad 2 verschillende maanden. Voor de maand september heb je dat sms bericht ontvangen. Als je graag wilt weten waar je mb's aan verbruikt worden, is een app erg handig. We hebben voor Android en iOS een eigen app.



Is je vraag hiermee beantwoord?



Bedankt voor het meendenken Groentjuh en koorelle :D



Groetjes,



Alex

Reageer