.

Beantwoord

Internetkosten op factuur september terwijl binnen bundel.

  • 29 October 2012
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Hi Simyo,

Op mijn factuur van september vallen mij twee dingen op. Ten eerste heb ik elke dag om precies 00:00 uur een paar KB internet gebruik. Soms veel, meestal heel weinig. Wat is dit? dit is natuurlijk geen gewoon gebruik, want ik heb het ook als ik niet op jullie netwerk zit, maar van WIFI gebruik maak. sterker nog, ik heb het zelfs as mobiele data uit staat op mijn toestel.

Daarnaast heb ik op mijn factuur van september internetkosten van €6,55 (incl BTW) dit terwijl ik mijn bundel die maand niet heb overschreden. Somige moment betaal ik wél voor internet, en andere dagen weer niet. Deze kosten hadden dus nooit op de factuur mogen staan lijkt mij.

Groet ,

Erik
icon

Beste antwoord door Wayne 30 October 2012, 16:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

beste Eric,

ik heb dezelfde ervaring.... net mijn abo nummer geactiveerd....gelijk al kosten voor internet gebruik terwijl ik nog mb over heb.

Simyo...graag jullie reactie want ik lees op het forum dat dit vaker fout gaat...

gr. Rik
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum ErikdeJ,

Om te achterhalen wat de oorzaak is van het dagelijks verbruik om 00:00 adviseren wij jou om jouw toestel rond deze tijd in de gaten te houden. Het is voor ons niet mogelijk om te zien hoe de verbinding is gebruikt omdat dat in strijd met de privacywet zou zijn.

Volgens onze gegevens heb jij jouw internetbundel in de maand september wel overschreden. De reden dat er verbruik staat wat onterecht buiten de bundel lijkt te vallen is het feit dat deze gegevens met vertraging verwerkt zijn. Op het moment dat de gegevens verwerkt werden was de bundel reeds verbruikt.
Reputatie 5
Badge +10
beste Eric,

ik heb dezelfde ervaring.... net mijn abo nummer geactiveerd....gelijk al kosten voor internet gebruik terwijl ik nog mb over heb.

Simyo...graag jullie reactie want ik lees op het forum dat dit vaker fout gaat...

gr. Rik


Welkom op het forum kimmar1964,

Door een vertraging in ons netwerk, heeft je activatie ook vertraging opgelopen. Hierdoor is je verbruik tussen 27/10/12 en 29/10/12 onterecht buiten de bundel berekend. We zullen de onterecht in rekening gebrachte kosten niet in rekening brengen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer