Beste Simyo medewerker,
Ik heb al een tijdje een internetbundel van 200MB. Een tijd geleden is er iets mis gegaan en had ik twee bundels tegelijkertijd. Ter compensatie was mijn internetbundel een maand gratis.
Nu zie ik echter dat ik helemaal geen internetbundel meer heb en al 4.50 euro aan internetkosten heb gemaakt.
Hoe gaan we dit oplossen? Ik ben niet van plan om deze kosten te betalen en tot het einde van de maand zonder internetbundel te zitten.
Ik probeer er bij jullie helpdesk doorheen te komen maar hang al 45 minuten in de wacht.
Ik zie uit naar jullie reactie,
Vriendelijke groeten,
Kees Perquin
Bladzijde 1 / 1
Probleem is al opgelost. Kwam toch nog door de helpdesk heen en de gemaakte internetkosten worden kwijtgescholden.
Hoi Kees87,
Goed om te horen dat je probleem is opgehelder en opgelost. Ik zal dit topic daarom sluiten.
Groetjes,
Alex
Goed om te horen dat je probleem is opgehelder en opgelost. Ik zal dit topic daarom sluiten.
Groetjes,
Alex
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.