.

Beantwoord

Internetbundel wijzigen

  • 29 May 2013
  • 3 reacties
  • 609 Bekeken

ik  heb sinds twee maanden een simyo abbonement nu krijg ik steeds een melding dat ik mijn internetbundel  bijna verbruikt heb,ik heb geprobeerd om dit te verhogen maar dat is niet gelukt hoe doe ik dit.
icon

Beste antwoord door Natascha 30 May 2013, 13:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
ik  heb sinds twee maanden een simyo abbonement nu krijg ik steeds een melding dat ik mijn internetbundel bijna verbruikt heb,ik heb geprobeerd om dit te verhogen maar dat is niet gelukt hoe doe ik dit.

Hoi Joke580,

Welkom op het forum!
Wanneer bent ingelogd op je persoonlijke pagina scroll je naar beneden tot je ziet staat 'Mijn abonnement aanpassen'.
Daar kan je internetbundel aanpassen. Wanneer je de internetbundel hebt aangepast klik je rechts op de blauwe knop 'mijn abonnement wijzigen'. Wanneer je deze stappen hebt door lopen heb je abonnement gewijzigd.
Ik heb zojuist mijn internetbundel verhoogd.
Nu blijkt dit pas van de 1e van de volgende maand in te gaan.
Ik zou graag zien dat het per direct (en dan naar rato) ingaat! Ik ga het namelijk niet redden
Met mijn huidige bundel en heb begrepen dat het best duur is om buiten de bundel data te verbruiken!
Is dit mogelijk?
Badge +6
Ik heb zojuist mijn internetbundel verhoogd.
Nu blijkt dit pas van de 1e van de volgende maand in te gaan.
Ik zou graag zien dat het per direct (en dan naar rato) ingaat! Ik ga het namelijk niet redden
Met mijn huidige bundel en heb begrepen dat het best duur is om buiten de bundel data te verbruiken!
Is dit mogelijk?


Hoi Leonieee,

Welkom op het forum!
Wanneer je bundel wijzigt dan is het niet mogelijk dat de nieuwe bundel per direct ingaat. Je hebt namelijk al betaald voor je huidige bundel. Had je nu geen internetbundel en je had de internetbundel geactiveerd dan was deze gelijk ingegaan en had je na rato mb's gekregen. Op 1 juli gaat de nieuwe bundel in.

Reageer