Mijn internetbundel is sinds vrijdag op (1500mb), via sms een alert. Ga hier normaal nooit overheen, daaron snapte ik de sms niet. Maar de simyo app geeft continu 745 mb aan. Hierdoor heb ik wel gewoon op het internet gezeten, en zit nu 10€ over mn bundel heen. Dit is een beetje bedrog doordat de app mij op het verkeerde been heeft gezet... Ik hoor graag voor een oplossing!
Bladzijde 1 / 1
Klik op onderstaande link voor meer info.
Er is namelijk een storing in de aanlevering van de juiste gegevens in de App.
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/weergave-bundelverbruik-mijn-simyo-app-28320
Er is namelijk een storing in de aanlevering van de juiste gegevens in de App.
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/weergave-bundelverbruik-mijn-simyo-app-28320
Hoi remboy11, welkom op ons forum!
Allereerst onze excuses voor de verlate reactie. We proberen altijd binnen een werkdag te reageren. Dat lukte nu niet, helaas.
De oorzaak lag inderdaad in het issue dat Raytje aangeeft. Gelukkig hebben we het vanmorgen op kunnen lossen en geeft de app nu weer correcte informatie weer.
Op Mijn Simyo klopte de informatie wel, heb je daar ook gekeken?
Raytje, dank je voor je antwoord!
Allereerst onze excuses voor de verlate reactie. We proberen altijd binnen een werkdag te reageren. Dat lukte nu niet, helaas.
De oorzaak lag inderdaad in het issue dat Raytje aangeeft. Gelukkig hebben we het vanmorgen op kunnen lossen en geeft de app nu weer correcte informatie weer.
Op Mijn Simyo klopte de informatie wel, heb je daar ook gekeken?
Raytje, dank je voor je antwoord!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.