Skip to main content

.

Ik heb een mail gekregen dat sinds vandaag mijn internetbundel gestopt is, nu ging ik naar mijn simyo en wilde ik een ander aanklikken, maar dit doet het niet.

Er staat ook dat ik geen verbruik heb terwijl ik wel degelijk internet en bellen heb gebruikt.

Al met al is mijn vraag: Hoe kan ik toch weer een internet bundel kiezen?

En kan deze ook per direct ingaan ipv een maand later omdat ik niet met onnodige kosten wil komen te zitten.
Beste suikermeisje,

Heb je de afgelopen maand je bel- of internet bundel(s) gewijzigd, dan worden de nieuwe bundels vandaag mogelijk niet getoond via Mijn Simyo en kan het zijn dat je een mail hebt gekregen dat je bundels zijn stopgezet.

We werken aan een oplossing en hopen dit binnen 24 uur te herstellen. Alle verbruikskosten worden daarna uiteraard alsnog verrekend met je bel- of internet bundel(s). Onze excuses voor het ongemak

Groetjes,

Arie
Ik heb hetzelfde probleem.

Bij mij staat er echter wel bij gebruik dat ik extra kosten heb gemaakt. terwijl ik wel gewoon een bel en sms bundel heb!!

en ik wil dus ook een nieuwe internetbundel aanklikken, maar dit werkt niet ?
Beste elisa,

Zoals aangegeven werken wij aan een oplossing en hopen dit binnen 24 uur te herstellen. Alle verbruikskosten worden daarna uiteraard alsnog verrekend met je bel- of internet bundel(s). Onze excuses voor het ongemak

Groetjes,

Arie

Reageer