.

Beantwoord

Internetbundel Sim Only jaarbasis

  • 13 March 2013
  • 2 reacties
  • 372 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik heb op het moment een sim only abonnement die in maandelijks kan opzeggen. Ik ben echter erg tevreden over de service en wil dit graag in een jaarcontract omzetten omdat ik dan maandelijk van meer korting kan profiteren. Nu wou ik mijn bundel aanpassen maar kan ik mijn Internetbundel niet veranderen? Ik betaal nu 16,99 voor 1GB en als ik een jaarcontract zou afsluiten zou dit 10,00 zijn. Zeer interessant dus.
Iemand die dit ook ervaart of weet hoe dit op te lossen is?

Ik hoor het graag!

Groetjes,

Remy
icon

Beste antwoord door Natascha 14 March 2013, 14:52

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je moet ook (en eerst) je belbundel aanpassen voordat je je internetbundel kunt aanpassen. Dat is waarschijnlijk het probleem. Je gaat een nieuw contract aan en moet daarom opnieuw nummerbehoud aanvragen en aansluitkosten betalen. Dat laatste kan een 'issue' zijn voor mensen. Succes. 
Badge +6
Hallo allemaal,

Ik heb op het moment een sim only abonnement die in maandelijks kan opzeggen. Ik ben echter erg tevreden over de service en wil dit graag in een jaarcontract omzetten omdat ik dan maandelijk van meer korting kan profiteren. Nu wou ik mijn bundel aanpassen maar kan ik mijn Internetbundel niet veranderen? Ik betaal nu 16,99 voor 1GB en als ik een jaarcontract zou afsluiten zou dit 10,00 zijn. Zeer interessant dus.
Iemand die dit ook ervaart of weet hoe dit op te lossen is?

Ik hoor het graag!

Groetjes,

Remy


Hoi Remy,

Welkom op het forum!
Wanneer je wilt overstappen naar een jaar abonnement dan dien je eerst je belbundel te wijzigen naar een jaar bundel.
Je ontvangt wel een nieuw contract maar je betaalt geen aansluitkosten die betaal je maar eenmalig. Je kan niet in één keer je bel en internetbundel aanpassen. Wanneer je belbundel hebt aangepast raad ik je aan uit te loggen en dan je internetbundel aan te passen.

Reageer