.

Beantwoord

Internetabonnement 200MB afsluiten

  • 28 June 2012
  • 1 reactie
  • 921 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik wil net een internetabonnement van 200 MB afsluiten, lukt het niet.
Al 2 keer opnieuw ingelogd. Nog niet.
Is er iets met de site aan de hand?
icon

Beste antwoord door Manisha 3 July 2012, 19:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste Groen,

Welkom op het Simyo forum en onze excuses voor de vertraagde reactie.
Uw mobiele nummer is gekoppeld aan een Simyo Lowcall aansluiting. Het is hierbij helaas niet mogelijk om een internetbundel aan te schaffen. U kunt wel gebruik maken van mobiel internet tegen het tarief van €0,10 cent per 100KB.

U kunt ervoor kiezen om over te stappen naar Simyo prepaid. Hierna kunt u een dag- of maandbundel aanschaffen voor mobiel internet.
Een dagbundel is gedurende 24 aaneengesloten uren geldig en kost €1,00. Hiermee kunt u tot 20 MB internetten.
Een maandbundel is een maand geldig en kost €10,00. Hiermee kunt u tot 200 MB internetten.
Om hiervan gebruik te kunnen maken dient u eerst een prepaid simkaart aan te schaffen via: http://www.simyo.nl/prepaid/aanbieding. Na ontvangst van de simkaart kunt u contact met ons opnemen om uw mobiele nummer over te laten zetten.

Het is ook mogelijk om van Simyo Lowcall naar Simyo abonnement over te stappen met behoud van uw nummer. U kunt hier het abonnement van uw keuze met nummerbehoud aanvragen: http://www.simyo.nl/sim-only/actie. Na ontvangst van uw bestelling zullen we ervoor zorgen dat u een nieuwe simkaart toegestuurd krijgt en dat het mobiele nummer nummer binnen 7 a 10 werkdagen wordt overgezet. U kunt het abonnement nog uitbreiden met een voordeel sms-bundel en/of internetbundel naar keuze.

Groetjes,

Manisha

Reageer