.

Beantwoord

Internet uitzetten lukt niet op Mijn Simyo

  • 30 April 2014
  • 13 reacties
  • 1918 Bekeken

Ik kan mijn "internetop je mobiel-Nederland" niet uitzetten.
Internet buitenland uitzetten lukt wel.
Waar kan dit aan liggen?
icon

Beste antwoord door Dries 1 May 2014, 14:33

Bekijk originele reactie

13 reacties

Ik zie net dat het nu wel uitstaat.
Bedankt.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi pip29,

Leuk dat je op het forum reageert, welkom! :)

Ik zie dat het je al gelukt is om internet uit te zetten. Enig idee waarom het in eerste instantie niet lukte? Op Mijn Simyo kun je ook weer de optie aanzetten, als je daar ooit gebruik van wilt maken :)

Ik hoor graag van je!
Hai,
Ik wil graag internet op mijn mobiel uitzetten voor een prepaid simkaart, maar de knop schiet telkens terug naar 'aan'.
Hoe kan ik internet alsnog uitzetten?
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb zoiets ook wel eens meegemaakt. Navigeer eens naar een ander tabblad en dan weer terug, dan zul je zien dat het schuifje inderdaad uit staat. Tenminste dat gebeurde bij mij.
Ik heb zoiets ook wel eens meegemaakt. Navigeer eens naar een ander tabblad en dan weer terug, dan zul je zien dat het schuifje inderdaad uit staat. Tenminste dat gebeurde bij mij.

Hier het zelfde, het lukt me met geen mogelijkheid internet af te zetten, ook niet na opnieuw inloggen of switchen naar ander tab blad
Badge +6
Hai,
Ik wil graag internet op mijn mobiel uitzetten voor een prepaid simkaart, maar de knop schiet telkens terug naar 'aan'.
Hoe kan ik internet alsnog uitzetten?


Hoi Tamara1, welkom op het forum! :)

Ik zie dat het voor jou momenteel helaas technisch niet mogelijk is om je instellingen te wijzigen. Daarom heb ik nu de optie "Internet op je mobiel / MMS" voor je uitgezet.

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag van je! :)

@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!
Badge +6
Hier het zelfde, het lukt me met geen mogelijkheid internet af te zetten, ook niet na opnieuw inloggen of switchen naar ander tab blad

Hoi hoofdbaas, ook jij welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat jij inmiddels al via e-mail bent geholpen om de internetoptie uit te zetten 🙂
Bij mij werkt het ook niet in Safari.  Echter de schuifjes in het communicatie onderdeel kunnen wel aan of uit gezet worden.  BTW in mijn instellingen onbreken deze items als ik de internetexplorer of google chrome browser gebruik. Vreemd, want simyo opteert dat je dit dus zelf aan en uit kan zetten via mijn simyo.
Hoe zit dat nu?
Badge +6
Hoi advanced, welkom op het forum van Simyo! :)

Normaliter kan je inderdaad je instellingen zelf wijzigen. Nu zie ik dat het voor jou helaas momenteel ook niet mogelijk is om dit zelf te doen. Onze technische afdeling is aan het onderzoeken wat hiervan de oorzaak is.

Mocht je in de tussentijd een instelling willen wijzigen, geef ons een seintje, dan regelen we dit voor je! 🙂
Ik probeer mobiel internet uit te zetten, maar het knopje schuift net zo hard weer terug naar aan. Wat doe ik verkeerd?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi HJBK, welkom op het Simyo forum!

Je doet niets verkeerd, hoor. Je hoort enkel bij het groepje klanten waarbij het op dit moment niet mogelijk is om de instellingen zelf te wijzigen... We zijn bezig dit op te lossen, maar voor nu heb ik je internet voor je uitgezet 🙂
Hallo, ook mij lukt het niet om via de Simyo site Mobiel Internet/MMS en Service Nummers uit te zetten. Bij beide opties gaat het schuifje direct weer terug naar 'Aan'. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +11
Hi GerwinJ, welkom op het Simyo forum!

In je gegevens zie ik dat je deze vraag ook via het contactformulier op de site hebt gesteld.
Mijn collega heeft het inmiddels al voor je aangepast 🙂

Reageer