Skip to main content
Ik kan op mijn Simyo mijn internet niet omzetten van geen internet naar wel internet.

Telkens als ik op instelling wijzigen druk springt hij terug op internet uit.

Wat moet ik hiermee
Hoi B.G.M., welkom op het Simyo forum :)



In je gegevens zie ik enkel dat je de optie 'internet in het buitenland' het aangezet, en niet dat je 'internet op je mobiel' hebt proberen aan te passen :(

Mijn Simyo werkt het beste op een laptop en pc, en niet op een tablet/telefoon. Op wat voor apparaat probeer je het?
Inmiddels staat internet op de mobiel ook aan maar ik krijg geen verbinding.

geeft 2 x kpn aan in overzicht.

 1x met HI en een keer zonder.7

Beiden geprobeerd, maar probleem blijft

Het apparaat heb ik via simsyo aangeschaft en is een Nokia Lumia 520.
Hoi B.G.M.,



Ik heb even naar je verbruik gekeken en zie sinds gisteren meerdere internet verbindingen terug. Ik vermoed dat het aanzetten van de optie 'internet op je mobiel' netwerktechnisch nog even doorgevoerd moest worden. Het uit/aan zetten van je telefoon nadat je een aanpassing hebt gedaan via je persoonlijke pagina helpt vaak.



Klopt het dat je gebruik kunt maken van internet met je aansluiting? Zo ja, wat heb je precies gedaan om dit werkend te krijgen? Wellicht dat je antwoord voor andere forum gebruikers ook nuttig is 🙂.



Groetjes,



Alex
Goedemiddag,



Ik heb een soortgelijk probleem. Sinds afgelopen donderdag is mijn abonnement overgezet naar Simyo met nummerbehoud (zonder problemen!)

Bellen en sms'en gaat prima, alleen ik heb nog geen internetverbinding. Via mijn Simyo staat het internetgebruik al wel aan en ook op mijn telefoon staat internet aan.



Enig idee wat het probleem is/ wat ik verkeerd doe?



Alvast bedankt!



Groeten,

Michelle
Hoi Michelle.B,



Welkom op het forum :)

Dat is vervelend, dat je internet nog niet werkt. Je hoeft niet per se iets verkeerd te doen, hoor. Heb je al kunnen nakijken of je Internet instellingen kloppen? Wat voor toestel gebruik je precies?

Ik wil je sowieso vragen om je toestel even 10 minuutjes helemaal uit te schakelen (batterij er ook uit las dat kan) en dan daarna weer aan te zetten. Ik heb je internetoptie namelijk even opnieuw aan je aansluiting gekoppeld en dan kan de sim zich opnieuw aanmelden op het netwerk.



Ik hoor graag van je of dat al iets heeft opgelost :)



Groetjes,

Charlene
Hallo,



Ik heb een probleem. Ik heb mijn internet in nederland geactiveerd, maar dit is niet te zien op mijn telefoon zelf. Ik gebruik een iPhone 4. Ik heb een 4G abbonement zou het daar mee te maken kunnen hebben?



Mvg
Ik kan buiten wifi geen internet op mijn mobiel krijgen? 
Hallo,



Ik heb een probleem. Ik heb mijn internet in nederland geactiveerd, maar dit is niet te zien op mijn telefoon zelf. Ik gebruik een iPhone 4. Ik heb een 4G abbonement zou het daar mee te maken kunnen hebben?



Mvg




Hoi brand028,



Welkom op het forum :)



Er zijn een aantal dingen die niet goed gaan. Ten eerste zeg je dat je 4G hebt, maar dat zie ik niet. Je hebt dus gewoon 3G. Je geeft aan dat je een iPhone 4 hebt, met deze telefoon is het onmogelijk om 4G te gebruiken. Je telefoon kan die frequentie namelijk niet ontvangen. Je moet de 4G optie dus ook niet aan zetten, want daar heb je niets aan.



Ik heb je internet optie een reset gegeven. Als je zelf nog even je instellingen controleert zou je internet moeten kunnen gebruiken. Zou je willen laten weten of dat is gelukt?





Ik kan buiten wifi geen internet op mijn mobiel krijgen? 



Hoi makami,



Jou heet ik ook graag welkom op het forum :)



Aan jou wil ik ook vragen om je instellingen te controleren. Heb je op één of meerdere locaties last? En wat gebeurt er als je je simkaart in een andere telefoon doet? Werkt dat wel?



Ik hoor graag van jullie beiden of het gelukt is 🙂
Dank je wel Dries, het is gelukt, super!!! 

Nu komt er ook een icoontje van 3g te staan, als ik geen wifi verbinding heb!

Als ik niet op internet hoef, kan ik dan beter mobiel internet uitschakelen als ik geen wifi heb of hoeft dat niet? Want je hoort van die verhalen dat er toch 'zomaar' MB's verbruikt worden..?! 



Groetjes Makami
Hoi hoe moet. Ik doen om te internet abonnement aan zetten. Want ik had alleen bel/sms abonnement een nu will ik graag internet bundel open???
Dank je wel Dries, het is gelukt, super!!! 

Nu komt er ook een icoontje van 3g te staan, als ik geen wifi verbinding heb!

Als ik niet op internet hoef, kan ik dan beter mobiel internet uitschakelen als ik geen wifi heb of hoeft dat niet? Want je hoort van die verhalen dat er toch 'zomaar' MB's verbruikt worden..?! 



Groetjes Makami




Hoi makami,



Allereerst fijn om te horen dat je nu wel verbinding krijgt, graag gedaan namens Dries :)



Wanneer je geen verbinding wil maken via mobiel internet, dan is het inderdaad verstandig dit uit te zetten op je telefoon, alhoewel dit helaas ook niet 100% waterdicht is.



Daarnaast zou ik je aanraden om een kijkje te nemen in deze blog voor handige tips om 'zomaar' MB verbruik verder te voorkomen 🙂
Hoi hoe moet. Ik doen om te internet abonnement aan zetten. Want ik had alleen bel/sms abonnement een nu will ik graag internet bundel open???



Hoi nang,



Je kan een Internetbundel aan je abonnement toevoegen op Mijn Simyo onder 'mijn abonnement aanpassen'. Wanneer je daarna ook de optie "Internet op je mobiel - Nederland" aanzet op Mijn Simyo en je telefoon even uit en weer aanzet zal je waarschijnlijk verbinding krijgen met internet.



Werkt dit niet vraag dan hier even de internetinstellingen op voor je telefoon 🙂



Ik hoor graag van je of ik hiermee je vraag heb beantwoord!

Reageer