.

Beantwoord

internet gebruik ten on rechte in rekening gebracht

  • 30 September 2012
  • 1 reactie
  • 257 Bekeken

Badge
Ik heb een sim only abbo bewust zonder internet, ik gebruik alleen de wifi
Ik zag dat er enkele keren een paar eurocent in rekening gebracht werden terwijl ik internet op mijn mobiel uit heb staan en ook op de site heb aangegeven dat ie uit staat, dus gebeld met simyo, zegt een medewerkster dat er iets fout was gegaan en dat ie niet helemaal uit stond en dat zij het voor me in orde zou maken , zij zou he vanuit simyo uit zetten. Wat schets nu mijn verbazing? Ga ik mijn verbruik nakijken staat er 6,57 voor internetgebruik. Dus ik weer bellen krijg ik een aardige heer aan de lijn die het voor mij nakijkt en die zegt tegen mij, sorry is een foutje van ons, de medewerkster wat ik de vorige keer aan de lijn had heeft het internet net aangezet ipv ui. Was volgens hem geen probleem, zij konden zien dat ik dit niet zelf gedaan had en hij zou hem gelijk weer uitzetten en het internetgebruik zou ik ook niet hoeven te betalen.
Dit alles is al een week geleden maar er staat nog steeds bij mijn verbruik een bedrag van 6,57 euro. Ben benieuwd hoe dit nu afgehandeld gaat worden.
icon

Beste antwoord door Alex 2 October 2012, 14:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi miriam,

Ik heb je aansluiting bekeken en zie inderdaad dat je verhaal helemaal klopt. Het bedrag (€ 6,57) zal niet in rekening gebracht worden op je factuur. Dit is al gewijzigd. Het kan zijn dat dit nog niet op je persoonlijke pagina te zien is.

Groetjes,

Alex

Reageer