.

Beantwoord

Internet beëindigd maar toch op factuur en in mijn overzicht, hoe kan dat?

  • 6 September 2015
  • 8 reacties
  • 154 Bekeken

Ik heb in Augustus mijn internet via mijn bundels aanpassen op "0" gezet. Dit zou dan ingaan op 1september. (toch?)
Als ik vandaag op mijn overzicht kijk zie ik dat het 500mb bundel nog op actief staat.
In het facturen overzicht staat voor Augustus (internet periode 01sep-30sep) en September ( internet 1oct-31oct) de kosten voor internet nog vermeld.
Ik heb inmiddels via mijn instellingen internet buiten- en binnenland op "uit" gezet maar dan zie ik ook geen wijziging

Als ik de optie "bundel aanpassen" aanklik staat "internet 0. nu" maar in het overige niet

Willen jullie ernaar kijken? Dank.

ps: weet niet of dit het juiste topic is, maar anders graag verplaatsen.
icon

Beste antwoord door Ernst 7 September 2015, 11:57

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi tropicalstorm,

Ik heb je topic even verplaatst naar Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Daar vind ik 'm toch net iets beter passen.

Je geeft aan in augustus je bundels uit te hebben gezet, maar in je gegevens is enkel terug te zien dat je op drie september de opties Internet op je mobiel - Nederland en Internet op je mobiel - Buitenland uit hebt gezet. Dit was vorige week donderdag, aan het einde van de middag. Om precies te zijn was het 16:54 uur.
Wat je ziet aan kosten klopt dus precies.

Zou het kunnen zijn dat je niet op "bundels aanpassen" hebt geklikt?
Nee ik geef aan dat ik de internetbundel op 0mb gezet in augustus (dus niet uit) via mijn bundels aanpassen.
Als ik via mijn bundels aanpassen kijk staat internet op 0mb.

Omdat Internet actief blijft staan (nu nog steeds) heb ik op 3sep via mijn instellingen (welke voorheen een error gaf zie mijn andere topic) internet in Nederland en buitenland uitgezet om te kijken of dit zou helpen. Dit gaf ook geen soelaas.
Internet blijft actief staan.

Edit: ik kan je eventueel screenshot sturen ter verduidelijking
Reputatie 4
Badge +10
Hoi tropicalstorm,

Als je een screenshot wilt toevoegen, dan zou dat heel handig zijn 🙂 Op die manier weten we precies wat je op Mijn Simyo ziet staan.

Ik wacht even op je screenshot 🙂
Bij deze
Reputatie 4
Badge +10
Hoi tropicalstorm 🙂,

Bedankt voor de printscreen! Ik heb het doorgestuurd naar mijn collega's van de technici. Wanneer ik meer informatie hierover heb, dan laat ik je het weten 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi tropicalstorm,

Ze hebben er naar gekeken 🙂 Waarschijnlijk zie je dit op Mijn Simyo, omdat je nog een oude internetbundel had die wij nu niet meer aanbieden. Het wordt dus niet goed weergegeven. Daarnaast is alleen je internetoptie 'Internet op je mobiel - Nederland' uitgezet.

Mijn collega van IT gaat je internetbundel alsnog uitzetten. Daarbij ga ik je kosten van september vergoeden. Deze vergoeding zie je op je aankomende factuur terug :)

Heb je nog vragen?
Ik zie dat nu alles goed staat. Fijn dat jullie het hebben kunnen oplossen. Dank je wel!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi tropicalstorm,

Top 🙂 Graag gedaan, bedankt voor je terugkoppeling.

Hopelijk tot ziens op het forum 😳

Reageer