Skip to main content

.

Hallo Simyo,



Gezien de huidige problemen kan ik mijn internet niet meer aanzetten, kunnnen jullie dat voor mij doen?



Alvast hartelijk bedankt!;)
Hoi IJsboom,



Ik heb je internet voor je aangezet, hoor :D

Als het goed is, zijn de problemen volgende week voorbij.
Ik zou graag een dagbundel prepaid aan willen zetten via mijn telefoon. Hoe gaat dat? Als je de bundel alleen maar kunt aanzetten via Mijn Simyo is dat niet handig, want je hebt dan juist geen internet en je wilt het graag hebben.  
Hoi Hans3643, welkom op het Simyo forum :)



Als ik je goed begrijp, wil je offline de mogelijkheid hebben om je dagbundel aan te kunnen schaffen? Dit zou inderdaad heel handig zijn, maar dat kan helaas niet. De enige optie is om dit via Mijn Simyo te doen op de overzicht pagina.



Dit kan (nog) niet via de App, maar je kunt wel op je telefoon naar de webversie gaan en je bundel daar aanschaffen! Hier heb je alleen een handig WiFi punt voor nodig 🙂

Reageer