.

Beantwoord

instelllingen wijzigen in het buitenland

  • 29 June 2021
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

Hallo,

Ik kan mijn instellingen voor bellen en internetten in het buitenland niet wijzigen. De schuifjes gaan vanzelf terug naar links. Komt dat doordat ik al in het buitenland ben en kan dit alleen als je nog in Nederland bent? Kunnen jullie het dan voor me aanpassen?

Mvg

icon

Beste antwoord door Tessanne 30 June 2021, 10:02

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Zou goed kunnen dat het niet gaat omdat je ‘niet meer onder de invloedssfeer’ bent van moeder Simyo. Lijkt mij door Simyo in te stellen. Wacht even op een reactie van een mod. Dit kan even duren. In geval van nood kunnen wij ze eventueel ‘porren’. :wink:

Reputatie 7
Badge +9

Ik zit al lange tijd in het buitenland maar de schuifjes werken hier perfect. Dit is overigens met de iOS versie van de app. De iPhone draait iOS 14.6. Misschien is het een idee de telefoon even opnieuw op te starten, en/of de app verwijderen en weer installeren.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Wateengedoeweer, 

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Wat vreemd dat je de schuifjes niet kunt gebruiken, die zouden overal en altijd moeten werken als je internetverbinding hebt! Ik heb bellen en internetten in het buitenland aangezet op jouw aansluiting. Mocht je dit willen wijzigen, dan kun je inloggen via de Mijn Simyo app of via Mijn Simyo in een internetbrowser. Die 2 opties kun je afwisselen met elkaar als er 1 niet mee wilt werken. 

Als het probleem bij de app ontstaat kun je proberen deze te verwijderen en opnieuw te downloaden. 

 

Bedankt de leon en Scotsman!

 

Groetjes,

Tessanne 

Dankjewel Tessanne, het werkt nu! Ik had het alleen via mijnsimyo geprobeerd, niet via de app.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Wateengedoeweer, 

 

Bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat het heeft gewerkt. :blush:

Ik denk dat de site dan een kleine vastloper/bug had. 

 

Nog een fijne dag verder! 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer