Ik heb een nieuw abonnement en simkaart.
Ik kan inloggen en kom in mijn simyo.
ik ga naar mijn instellingen, dit lukt
en wil dan doorklikken om de verschillende instellingen te activeren , aan te passen enz,
Alle links doen het echter niet.
Ikzie een streepje ipv een handje
ik kan zo nergens bij en wil toch graag dat mijn zoon gebruik kan gaan maken van zijn nieuwe telefoon
Help
Bladzijde 1 / 1
Is de simkaart geactiveerd?
Ik kan inloggen en kom in mijn simyo.
ik ga naar mijn instellingen, dit lukt
en wil dan doorklikken om de verschillende instellingen te activeren , aan te passen enz,
Alle links doen het echter niet.
Ikzie een streepje ipv een handje
ik kan zo nergens bij en wil toch graag dat mijn zoon gebruik kan gaan maken van zijn nieuwe telefoon
Help
Hoi philatoon,
Welkom op het forum :)
De vraag van RicoK, is een hele goede. Ik zie in het systeem dat de simkaart inmiddels geactiveerd is, maar was dat al zo ten tijde van je vraag? Als die nog niet geactiveerd was, kon je inderdaad nog geen wijzigingen aanbrengen op Mijn Simyo. Ik hoor graag van je of het nu wel lukt, en je zoon lekker aan de gang kan met zijn simkaart.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.