Skip to main content
Ik heb de afgelopen dagen verschillende keren geprobeerd mijn sms kosten als bundel in te stellen.

Steeds weer kreeg ik een foutmelding ("error" oranje pagina) en lukte dit dus niet.

Zojuist wederom geprobeerd, en nu deed hij het wel. Erg fijn, maar met het volgende probleem; het gaat nu pas volgende maand in 😞.

Ik baal hier enorm van, ik vraag niet om storingen en heb de aanvraag bijtijds gedaan, maar als de website niet goed werkt kan ik niets.

Het vreemde is dat twee huisgenoten ook de instelling hebben veranderd en dit wel probleemloos ging toen zij waren ingelogd, geen error pages of dat soort ellende.

Hoe kan dit, en hoe zet ik alsnog mijn sms om naar SMS onbeperkt?



Mvgr

T.
Ik heb de afgelopen dagen verschillende keren geprobeerd mijn sms kosten als bundel in te stellen.

Steeds weer kreeg ik een foutmelding ("error" oranje pagina) en lukte dit dus niet.

Zojuist wederom geprobeerd, en nu deed hij het wel. Erg fijn, maar met het volgende probleem; het gaat nu pas volgende maand in 😞.

Ik baal hier enorm van, ik vraag niet om storingen en heb de aanvraag bijtijds gedaan, maar als de website niet goed werkt kan ik niets.

Het vreemde is dat twee huisgenoten ook de instelling hebben veranderd en dit wel probleemloos ging toen zij waren ingelogd, geen error pages of dat soort ellende.

Hoe kan dit, en hoe zet ik alsnog mijn sms om naar SMS onbeperkt?



Mvgr

T.




Hoi ML70,



Jouw SMS onbeperkt bundel staat klaar voor 1 december. Als je een bundel wijzigt, en je doet dat voor de 25ste, dan gaat je wijziging op de eerste van de volgende maand in. Je hebt nog geluk gehad dat de jouwe in december nog doorgaat, normaal gesproken was het voor januari geweest. Alleen als je geen internetbundel of smsbundel hebt lopen, gaat die meteen in als je hem aanschaft. Wijzigingen kunnen we alleen op de eerste van de maand doorvoeren.

Wel irritant dat je dus steeds een Error kreeg. Volgende keer mag je ook gerust contact opnemen wanneer zoiets gebeurt. Dan kunnen we je daar ook mee helpen. Wat dit keer de oorzaak is geweest kan ik zo niet bepalen, maar ik vind het wel heel vervelend dat het gebeurde. kan me voorstellen dat je daar geen zin in had..

Je wijziging gaat dus zo snel mogelijk in, 1 december is dat dus. Dan kun je straks lekker onbeperkt kerst- en nieuwjaars-wensen rondsturen :)



Groetjes,

Charlene

Reageer