.

Beantwoord

Instellen bellen buitenland en internet aan/uit zetten


Badge
Ik vind op mijn simyo niet waar ik kan instellen het bellen naar het buitenland en internet aan/uit zetten.

waar vind ik dat of is er een storing op de site?

Pierre Coolen
icon

Beste antwoord door Natascha 8 July 2013, 14:05

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +6
Ik vind op mijn simyo niet waar ik kan instellen het bellen naar het buitenland en internet aan/uit zetten.

waar vind ik dat of is er een storing op de site?

Pierre Coolen


Hoi Pierre Coolen,

Je vindt deze optie onder het tabblad 'Mijn Instellingen & Simkaart'. Daar vindt je de instellingen zoals 'Bellen in en naar het buitenland'.
Ik heb je telefoonnummer verwijderd uit je bericht omdat dit privé informatie is.
Badge
Hallo Natascha,

deze opties onder het tabblad 'Mijn Instellingen & Simkaart worden niet weergegeven met google chrome.

hoe kan dat? Ik werk uitsluitend met google chrome. Het zou toch te gek zijn als ik van browser zou moeten veranderen.

groet Pierre
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb even Chrome opgestart maar die opties worden hier wel weergegeven (Chrome versie 27.0.1453.116 voor OS 😵.
Badge
Ik heb exact dezelfde versie maar die opties zijn echt niet te vinden.

gr. Pierre
Badge
Gelukkig, het probleem is opgelost. Ik heb op de pagina " mijn instellingen en simkaart" rechts geklikt en in het menu dat dan verschijnt de optie "herladen"
geklikt. 

Met als gevolg dat nu alles functioneert.
Badge
Ik kan helemaal niet op mijn Simyo komen, ligt het er uit?
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan helemaal niet op mijn Simyo komen, ligt het er uit?

Hier niet. Misschien even de webbrowser sluiten en opnieuw starten?
Badge
Nu vind ik de knop internet buitenland maar hij staat op uit en dat kan ik niet veranderen. krijg alsmaar een foutmelding. Zowel op Explorer als op Firefox.
Badge
En als ik vanuit het forum naar mijn simyo wil krijg ik ook een foutmelding  😞
Badge +6
Gelukkig, het probleem is opgelost. Ik heb op de pagina " mijn instellingen en simkaart" rechts geklikt en in het menu dat dan verschijnt de optie "herladen"
geklikt. 

Met als gevolg dat nu alles functioneert.


Hoi Pierre Coolen,

Fijn te horen dat het nu werkt.

@ Scotsman bedankt voor meedenken.
Badge +6
Nu vind ik de knop internet buitenland maar hij staat op uit en dat kan ik niet veranderen. krijg alsmaar een foutmelding. Zowel op Explorer als op Firefox.

Hoi ToHa,

Ik heb het net getest en ik kan inloggen op Mijn Simyo. Ik heb firefox en explorer gebruikt. Welke foutmelding krijg je wanneer je naar het forum wilt?
Ik wil graag de optie 'bellen in en naar het buitenland' inschakelen in Mijn Simyo, maar dat lukt niet (ik kan de 'knop' niet verschuiven naar 'aan'; dat is me wel met andere opties gelukt). Kan iemand me helpen?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Postdoc Abroad, welkom op het Simyo forum!

Je zou op Mijn Simyo ook gewoon de optie Bellen in en naar het buitenland aan moeten kunnen zetten. Waarom dat bij jou niet lukt, durf ik niet te zeggen :?
Werkt je misschien op een iPad? Dan gebeurt dit weleens, maar dat komt dat door het ontbreken van Flash. andere opties kun je dan overigens ook niet aanpassen.

Voor nu heb ik de optie aangezet voor je. Dat is toch prima?

Reageer