.

Beantwoord

Installatie tijden de simyo app afgebroken, kan nu niet meer in mijn telefoon, wat nu?

  • 10 April 2016
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Tijdens het installeren van Mijn Simyo-app kwam plotseling de melding, dat de Samsung Core moest worden opgeladen en werd de installatie afgebroken. Na het opladen kon ik echter niet meer inloggen op de telefoon.. Steeds komt er over het startscherm een doorzichtig cijfertoetsenscherm, dat nergens op reageert. De telefoon zit dus muurvast. Kan ik of jullie de boel resetten?
Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Caspar 11 April 2016, 15:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Piekos,

Wat vervelend dat je telefoon niet meer te gebruiken is! Super onhandig!!

Wij kunnen hier helaas niks doen 😞 Het probleem ligt bij het toestel zelf. Je kunt kijken hoe je een zogenaamde hard reset kunt doen. Op deze manier kan je het toestel van de buitenkant resetten. Probeer wel eerst een back up te maken als je kan, want volgens mij ben je al je gegevens wel kwijt!! Let daar dus goed op.

Klik hier voor filmpjes waarin je kunt zien hoe je zo een hard reset uitvoert. Als het niet lukt zou ik Samsung zelf raadplegen.

Lukt het zo?

Groetjes,
Caspar
Hi Casper,

Bedankt voor je reactie. Ik heb na het zien van de filmpjes de stoute schoenen aangetrokken met het resultaat, dat de telefoon weer als nieuw werkt.
Inderdaad als nieuw omdat ik mijn app's weer opnieuw moest invoeren. De contacten stonden gelukkig op de sim-kaart en kwamen dus vanzelf weer in beeld.

Ik ben er erg blij mee.

Nogmaals bedankt.

Groetjes,
Piekos
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Piekos,

Wat een geluk bij een ongeluk dat je telefoon nu weer als nieuw werkt. Voor ons natuurlijk ook een flink pak van het hart. Het feit dat je alle contacten nog hebt is hĂ©lemaal fortuinlijk 🙂.

Als je nog verdere vragen voor ons hebt, ben je altijd welkom op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer