.

Beantwoord

Inlogproblemen WebToGo


Sinds de nieuwe site actief is kan ik niet meer inloggen in het deel van WebToGo in Mijn Symio. Na invoeren van naam en wachtwoord krijg ik een Error500 melding dat de betreffende pagina niet opgevraagd kan worden. Nu kan ik dus bijvoorbeeld ook geen strippenkaarten kopen en zo. Vorige week heb ik de vraag al per mail gesteld, en een antwoord gekregen dat er wat technische problemen waren. Maar vandaag is het probleem er nog steeds. Hebben meer klanten hier last van en wat is nu het probleem, en is er enig zicht wanneer het probleem is opgelost en we weer kunnen inloggen in WebToGo?
icon

Beste antwoord door Natascha 7 March 2013, 14:09

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +6
Hoi Jury1963,

Welkom op het forum!
Kan je mij een privé bericht sturen met je huisnummer en postcode zodat ik dit kan bekijken voor je.
Badge
Is bovenstaande al opgelost? Ik kan ook al meer als een week niet inloggen!
Reputatie 2
Badge +1
Hey remco de goede,

Ik heb jou een privébericht met de relevante informatie toegestuurd.
Heb hetzelfde probleem.
Kom op, mensen van SIMYO, dit probleem moet toch op te lossen zijn.
Geen verbinding is geen geld voor SIMYO en geen internet voor de gebruikers.
ERROR 500 hebben we nu wel gezien!!
Doe er wat aan!!!
Ruud Damsterdiep
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum popje en [email]damsterdiepfoto@yahoo.com[/email],

Zouden jullie mij in een privebericht jullie adressen en postcodes toe kunnen sturen zodat ik dit voor jullie uit kan zoeken?
Badge
Ik heb al problemen met inloggen op Web to Go sinds de website is veranderd (nu dus al een aantal weken). Het ironische is dat ik juist kort daarvoor mijn tegoed had opgewaardeerd met de bedoeling een nieuwe strippenkaart aan te vragen - en dat kan dus nu niet. Met mijn notebook onderweg online zijn kan ik nu dus wel vergeten, héél vervelend. Graag zo snel mogelijk een oplossing - anders dan "Error 500"!
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum andreamh,

Zou je mij in een privébericht jouw e-mailadres, postcode en huisnummer toe kunnen sturen zodat ik jou van de correcte gegevens kan voorzien?
Badge
Hoe lang moet dit nu nog duren?! Ik heb al lang een privebericht gestuurd met mijn gegevens, maar antwoord ho maar... ondertussen kan ik geen strippenkaart aanvragen en heb ik dus ook geen mobiel internet!!! Graag z.s.m. een oplossing!!!
Reputatie 3
Badge +9
Waarom moet dat zo geheimzinnig met prive berichten. Webtogo moet gewoon werken voor iedereen net als een gewonen website.
Badge +6
Hoe lang moet dit nu nog duren?! Ik heb al lang een privebericht gestuurd met mijn gegevens, maar antwoord ho maar... ondertussen kan ik geen strippenkaart aanvragen en heb ik dus ook geen mobiel internet!!! Graag z.s.m. een oplossing!!!

Hoi Andreamh,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met meer informatie.
Badge +6
Waarom moet dat zo geheimzinnig met prive berichten. Webtogo moet gewoon werken voor iedereen net als een gewonen website.

Hoi Martijn®,

Wij vragen om een privé bericht omdat wij om gegevens vragen en versturen die niet openbaar geplaatst kunnen worden.

Reageer