Skip to main content
Inloggen op mijn dochters account lukt niet. Na invoering van 06 nummer als getal met 10 cijfers en (nieuw opgevraagd) wachtwoord krijg ik mededeling dat ik moet zorgen voor juiste indeling. Het 06 nummer veranderen in 06-en dan 8 cijfers werkt ook niet. Inloggen in mijn eigen account met me bekend wachtwoord lukt me wel. Wat is er aan de hand?
En net lukte het wel. Zal wel met bijwerken servers te maken hebben. Blijft wel vage melding.
Hoi Al.,



Wat leuk dat je je vraag hier stelt. Ik hebt je topic verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app, zo is het voor iedereen makkelijk terug te vinden.



Goed om te lezen dat het inloggen uiteindelijk gelukt is:D Op het moment dat er aangegeven wordt dat de indeling niet goed is, is het vaak zo dat er per ongeluk nog een spatie ergens staat. De juiste indeling bij het invoeren van het 06nr, is inderdaad 10 cijfers achter elkaar zonder liggend streepje.;)



Heb je het wachtwoord voor de aansluiting van je dochter al weer aangepast onder het tabblad mijn gegevens?

Reageer