.

Beantwoord

Inloggen wachtwoord wijzigen mogelijk?

  • 13 November 2012
  • 3 reacties
  • 735 Bekeken

Badge
Hallo, 

Ik heb binnen Simyo gewisseld en heb nu een belbundel. Om dit te kunnen omzetten is er een tijdelijk nummer geweest.
Als ik nu wil inloggen bij simyo moet ik mijn oude nummer invoeren en het tijdelijke wachtwoord van mijn tijdelijke nummer. Kan ik dit ergens wijzigen?

Ook ben ik ingelogd als Jamyfun maar dit is weer niet gekoppeld aan mijn nummer dat ik heb behouden. Kan dit ergens aangepast?
icon

Beste antwoord door Arie 15 November 2012, 11:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste jamyfun,

Je wachtwoord kan je wijzigen nadat je bent ingelogd. Onder het tabblad 'selfservice' kan je het wachtwoord wijzigen. Helaas kunnen wij je nummer wat aan het forumaccount is gekoppeld niet aanpassen. Je zal opnieuw moeten registreren met het behouden nummer. Hier zal je echter een nieuwe gebruikersnaam moeten kiezen.

Groetjes,

Arie
Badge
Hoi,

Het wachtwoord wijzigen is gelukt. Bedankt.

Jamyfun

Beste jamyfun,

Je wachtwoord kan je wijzigen nadat je bent ingelogd. Onder het tabblad 'selfservice' kan je het wachtwoord wijzigen. Helaas kunnen wij je nummer wat aan het forumaccount is gekoppeld niet aanpassen. Je zal opnieuw moeten registreren met het behouden nummer. Hier zal je echter een nieuwe gebruikersnaam moeten kiezen.

Groetjes,

Arie
Reputatie 2
Badge +1
Hey jamyfun1,

Goed om te horen dat het is gelukt. Bedankt voor jouw terugkoppeling!

Reageer