Als via simyo.nl naar Simyo VriendenDeal ga, daar rechtsboven op inlog klik en vervolgens in het popupscherm telefoonnr en wachtwoord invul krijg een pagina die meld dat er iets fout is gegaan. Dit is vanavond zo en vorige week woensdag was dat ook zo.
Wat is hier aan de hand?
Eerst inloggen bij mijn simyo en dan naar vriendendeal gaan lukt wel.
Bladzijde 1 / 1
Wis je browsergeschiedenis en cookies eens.. Misschien dat het dan wel lukt? 🙂
Thnx Raytje,
Maar helaas helpt het niet:(
Maar helaas helpt het niet:(
Klopt, ben nu net uit nieuwsgierigheid ook even kijken en ik heb hetzelfde. Ik vermoed dus een bug sinds de nieuwe Mijn Simyo omgeving.
Hoi FND, welkom op ons forum :)
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Mijn SImyo & Mijn simyo app.
Ook ik heb het even uitgeprobeerd en inderdaad: Hé, hier gaat wat mis …
Ik heb het doorgegeven aan een IT'er en die zei: Hé, een cookieding!
Ik weet niet precies wat daarmee bedoeld werd, maar ik moest je bedanken voor de melding. Bij dezen dus: Bedankt voor de melding!
Raytje, ook jij bedankt voor het meedenken!
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Mijn SImyo & Mijn simyo app.
Ook ik heb het even uitgeprobeerd en inderdaad: Hé, hier gaat wat mis …
Ik heb het doorgegeven aan een IT'er en die zei: Hé, een cookieding!
Ik weet niet precies wat daarmee bedoeld werd, maar ik moest je bedanken voor de melding. Bij dezen dus: Bedankt voor de melding!
Raytje, ook jij bedankt voor het meedenken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.