Skip to main content
Hallo allemaal,

uuh ik heb een vraag ik kan wel inloggen op internet met mijn account alleen niet in de app want hij zegt dan dat deze gebruiker al bekend is in die app maar ben er nog niet in geweest.

wat kan ik hier aan doen?
Goedenavond Kayleigh. - @Kayleigh97



Even de app verwijderen en opnieuw installeren. Meestal lost dat veel problemen op.



Laat even weten of dit helpt aub.



Fijn lang weekend nog ! 😎
Helaas heeft dit niet gewerkt

had het al een paar keer geprobeerd



Jij ook een fijn weekend☺️
Hi Kayleigh97,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vreemd dat inloggen op Mijn Simyo wel goed gaat, maar in de app dan weer niet. Goed dat je al hebt gekeken of opnieuw installeren werkt. Heb je, als je op het inlogscherm bent, de mogelijkheid om een account te verwijderen en een nieuwe toe te voegen? Zo ja, zou je kunnen kijken of dit werkt? Zo niet, ontvang ik graag een screenshot van de melding die je krijgt als je probeert in te loggen. Ik hoor van je!



Friesian, bedankt voor de tip :)



Groetjes,

Niels
Hallo niels,



ik zie nu pas uw amtwoord.

ook dit heb ik al geprobeerd

hier de screenshot wat hij aangeeft



groetjes kayleigh
Kayleigh97



De volgende keer beter geen priveinformatie plaatsen. Iedereen kan meelezen zelfs ondeugende deugnietjes.
Hoi Kayleigh97,



Onhandig zeg! Kun je dus nog steeds niet inloggen in de Mijn Simyo app. Ik heb je screenshots even verwijderd om je privacy te beschermen. Zoals Friesian al zegt, iedereen kan meelezen wat je hier plaatst omdat het forum openbaar is.



Zo te zien kreeg je een melding die aangeeft dat je als gebruiker al bekend bent in de app. Dat is vreemd, die zie je normaal gesproken alleen te zien wanneer al eens hebt ingelogd in de app en in te loggen door op het plusje te klikken. Kun je een screenshot sturen met het startscherm dat je te zien krijgt als je de app opstart?



Wat je kunt proberen is in het startscherm van de app klikken op Aanpassen en druk vervolgens op het kruisje om je huidge profiel te verwijderen. Daarna kun je opnieuw proberen in te loggen met jouw gegevens.



Is het zo gelukt of kom je er nog niet helemaal uit?



Dankjewel Friesian voor het meedenken!



Groetjes,

Thomas
Hallo thomas



aah sorry had noet gezien dat alles er bij stond



Dit is mijn start scherm dat profiel dat er bij staat is van mijn moeder en ik ben nog noet in de app geweest dus ik ln geen account van mij verwijderen ben er alleen via internet ingeweest.

ik heb geen idee wat ik nog kan doen


Hi Kayleigh97,



Kan gebeuren 😉 Zou je het profiel van je moeder kunnen verwijderen uit de app? Als je dat doet, zou je je eigen telefoonnummer wel toe moeten kunnen voegen. Het nummer van je moeder kan je natuurlijk ook opnieuw in de app zetten. Ik hoor graag of het lukt!



Groetjes,

Niels

Reageer