.

Beantwoord

inloggen op Mijn Simyo app werkt niet

  • 9 April 2014
  • 7 reacties
  • 1171 Bekeken

Ik kan op de simyo app op mijn telefoon niet inloggen, hij zegt dan dat het wachtwoord of telefoonnummer niet klopt. Op de simyo website kan ik wel gewoon inloggen op mijn.simyo, met precies hetzelfde wachtwoord en telefoonnummer. Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Kim 9 April 2014, 20:02

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi IngevL, welkom op het forum van Simyo!

Het kan inderdaad kloppen dat je momenteel problemen ervaart met het inloggen op de Mijn Simyo app, hier heeft een beperkte groep klanten helaas momenteel last.

Onze technische afdeling is ermee bezig en verwacht dat dit morgen opgelost zal zijn.

Laat je even weten of je morgen inderdaad weer kan inloggen? 🙂
Badge
Ik kan nog altijd niet inloggen in de iPhone app. Wel web-based.
Het inloggen werkt bij mij ook nog steeds niet op de app. Ik krijg weer de melding dat het wachtwoord niet klopt.
Hallo, bij mij werkt inloggen op de app ook nog steeds niet. Inllogen via het web is geen probleem! 
We hebben sinds we de app geïnstalleerd hebben problemen met mobiel inloggen op de app terwijl inderdaad op de website we wel bij onze gegevens kunnen. Dit isa dus niet alleen vandaag zo maar eigenlijk nooit anders geweest. Graag een spoedige  oplossing want DIT maakt de belkosten en tegoeden absoluut ondoorzichtig.
Ik kan sinds gisterenavond weer inloggen via de app 🙂
Badge +6
Het inloggen werkt bij mij ook nog steeds niet op de app. Ik krijg weer de melding dat het wachtwoord niet klopt.

Ik kan sinds gisterenavond weer inloggen via de app :)

Hoi IngevL,

Fijn te horen dat het inmiddels weer is gelukt! 🙂

Ik kan nog altijd niet inloggen in de iPhone app. Wel web-based.

Hallo, bij mij werkt inloggen op de app ook nog steeds niet. Inllogen via het web is geen probleem! 

We hebben sinds we de app geïnstalleerd hebben problemen met mobiel inloggen op de app terwijl inderdaad op de website we wel bij onze gegevens kunnen. Dit isa dus niet alleen vandaag zo maar eigenlijk nooit anders geweest. Graag een spoedige  oplossing want DIT maakt de belkosten en tegoeden absoluut ondoorzichtig.

Hoi twanb, Frank Wouters en marinus, welkom op het forum! :)

Lukt het bij jullie inmiddels ook (weer) om in te loggen?

Zo niet, dan zou ik graag van jullie weten of jullie de app al een keertje hebben verwijderd en opnieuw hebben geïnstalleerd en of jullie gebruik maken van de app voor Android, iOS of Windows Phone.

Ik hoor het graag van jullie! 🙂

Reageer