Skip to main content
Hallo mede gebruikers,

Wie weet waarom ik met m'n iPhon wel kan inloggen, en met de iPad niet.



Alvast bedankt voor de reactie
Hoi tencaten, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat onhandig dat je wel op de iPhone kan inloggen, maar niet op de iPad. Kun je ons laten weten of je een foutmelding krijgt en zo ja, wat voor een foutmelding?



Ik hoor het graag van je, zodat we het voor je op kunnen lossen 🙂.



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury, op scherm komt de tekst, Deze gebruiker is al bekend in de app.
Hoi tencaten,



Wat raar zeg. Probeer eens je account te verwijderen op de app in je iPad en probeer het dan nog eens. En anders kan je proberen om je app opnieuw te downloaden.



Laat je me weten of dit heeft gewerkt?



Groetjes,

Caspar
Caspar, ik verwacht dat het kwam om dat ik twee gebruikers in de App had. Inmiddels heb er één van verwijderd en het is opgelost. Mocht jij nog wat toelichting hebben, laat het even weten a.u.b. Bedankt Jaap
Hoi Tencaten,



Wat vreemd! Je zou gewoon 2 accounts moeten kunnen bekijken in de app.



Is het voor jou mogelijk om het 2e account toe te voegen via jouw iPad? Of krijg je hierna weer dezelfde melding? Ik hoor het graag van je!



Groetjes,

Angela

Reageer