.

Beantwoord

Inloggen op de App niet mogelijk. Wat nu?

  • 17 May 2017
  • 7 reacties
  • 334 Bekeken

Ik kan wel inloggen op internet op mijn pc thuis maaar niet op mijn smartphone. Dan krijg ik steeds dat mijn wachtwoord of code niet goed is.
Dat is niet handig als ik niet thuis ben om te zien hoeveel beltegoed ik nog heb.
icon

Beste antwoord door Asma 18 May 2017, 12:20

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi arcticgirl,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat je niet kunt inloggen op de Mijn Simyo App. 😞 Het is inderdaad helemaal niet handig als je niet in de buurt bent van een computer.

De afgelopen dagen heeft er onderhoud plaatsgevonden, waardoor het wel eens voorkwam dat klanten niet konden inloggen. Hiervoor onze excuses! Kun je mij laten weten of je nog steeds niet op de App kunt inloggen?

Als het probleem blijft bestaan, dan gebruik je mogelijk een oude App versie. Hierom zou ik je graag willen vragen om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Na het invoeren van je telefoonnummer en wachtwoord zou je probleemloos moeten kunnen inloggen.

Kun je mij hiervan op de hoogte houden?

Groetjes,
Asma
Hallo Asma,
Bedankt voor de tip. Ik kon nog niet inloggen en heb dus de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Het werkt weer.
Dank je wel en groetjes,
arcticgirl.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi arcticgirl,

Ik ben blij om te horen dat je weer probleemloos kunt inloggen. :D

Als je andere vragen hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten.

Groetjes,
Asma
Badge
Ik kan ook niet inloggen, op mijn account wel, maar van de vrouw niet, zegt ops da is wat fout gegaan, en dat de hele dag al.
Reeds gebelt en nieuwe app geïnstalleerd nieuwe wachtword gekregen maar niets helpt,
En verder?..
Wat te doen, abonnee opzeggen?
Groeten
Reputatie 6
Badge +5
Hi Reineke,

Wat onhandig dat het jouw vrouw niet lukt om in te loggen! Is dit zowel op de Simyo app als op Mijn Simyo? Natuurlijk hoeft ze haar abonnement niet op te zeggen, ik help jullie graag verder 🙂 Zou je mij haar telefoonnummer, de postcode en het huisnummer in een privébericht kunnen sturen? Dan ga ik aan de slag!

Groetjes,
Niels
Badge
Met de help van Simyo zijn wij er achter gekomen dat de telefoon te oud is.
Dat vreemde eraan is alleen dat ik wel op haar telefoon inloggen kan.
Volgends Simyo puur toevallig? Maar klaar heb mijn vrouw account op mijn telefoon
Geïnstalleerd tot zij een nieuwe heeft.
Bedankt voor de reactie,
Met vriendelijke groet
Reineke
PS . Het is een Iphone 4
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Reineke,

Fijn om te lezen dat je erachter bent gekomen waar het aan ligt en dat je een oplossing hebt gevonden!

En bedankt dat je de uitkomst van je vraag nog even op het forum plaatst! Zo kunnen andere klanten die niet kunnen inloggen ook lezen hoe het bij jou is gegaan en wat ze zelf nog kunnen nakijken. Heel handig! ;)

Als je verder nog vragen hebt, kun je natuurlijk altijd weer bij ons terecht. :)

Groetjes,
Sarah

Reageer