Ik heb net mijn simkaart geactiveerd met een tijdelijk nummer, in afwachting tot mijn oude nummer is overgezet. Als ik mijn oude nummer terug heb, hoe log ik dan in? Met mijn tijdelijke nummer wat ik nu even heb of met mijn oude nummer?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jan v. O.
Goede vraag van je :)
Vanaf de dag dat je nummer wordt overgezet, log je inderdaad in met je eigen nummer en niet meer met het tijdelijke. Dat heb je helemaal goed begrepen. Je wachtwoord blijft hetzelfde.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Charlene
Goede vraag van je :)
Vanaf de dag dat je nummer wordt overgezet, log je inderdaad in met je eigen nummer en niet meer met het tijdelijke. Dat heb je helemaal goed begrepen. Je wachtwoord blijft hetzelfde.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Charlene
D
ank je wel Charlene. Duidelijk. M vr gr Jan
ank je wel Charlene. Duidelijk. M vr gr Jan
Hoi Jan v. O.,
Fijn dat het duidelijk is, graag gedaan namens Charlene! 🙂
Fijn dat het duidelijk is, graag gedaan namens Charlene! 🙂
werkt de APP met inlogcode nog wel dan?
Hoi Aukelou,
Welkom op het Simyo Forum!
Goed dat je dit komt vragen. Natuurlijk werkt de app nog nadat jouw nummer overgezet is. Het is dan wel van belang dat je jouw account even opnieuw toevoegt in de app met je te behouden nummer.
Als je uitgelogd bent kun je klikken op 'Aanpassen'. Hierna kun je op het kruisje klikken bij je huidige account. Hierna kun je het zelfde account toevoegen met hetzelfde wachtwoord en het nieuwe nummer. Gaat dat lukken? Ook de code kun je dan opnieuw aanmaken. Dit mag gewoon dezelfde zijn als die je nu al hebt ingesteld. Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum!
Goed dat je dit komt vragen. Natuurlijk werkt de app nog nadat jouw nummer overgezet is. Het is dan wel van belang dat je jouw account even opnieuw toevoegt in de app met je te behouden nummer.
Als je uitgelogd bent kun je klikken op 'Aanpassen'. Hierna kun je op het kruisje klikken bij je huidige account. Hierna kun je het zelfde account toevoegen met hetzelfde wachtwoord en het nieuwe nummer. Gaat dat lukken? Ook de code kun je dan opnieuw aanmaken. Dit mag gewoon dezelfde zijn als die je nu al hebt ingesteld. Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.