.

Vraag

Inloggen mijn Simyo lukt niet

  • 15 September 2012
  • 2 reacties
  • 659 Bekeken

Badge
We hebben een Simyo mobiel bel ABONNEMENT en inloggen in MijnSimyo met het  invoeren van het abonnementsnummer lukt daarbij wel.

Maar.... we hebben sinds heel kort ook Simyo Prepaid erbij genomen. Bij toezending van startpakket, hebben we geen wachtwoord ontvangen om in te kunnen loggen. En inloggen IN MIJN SIMYO om ons PREPAID BELGEDRAG EN VERBRUIK TE KUNNEN BEKIJKEN, lukt NIET als ik ons PREPAID nummer invoer met bijvoorbeeld het wachtwoord van het abonnenments nummer. Ook lukt het niet met een zelfbedacht wachtwoord.

In MijnSimyo, in de Selfservice en in "Gegevens & Instellingen" zie ik niet of ik ergens ons 2e mobielnummer (het PREPAID-nummer) in kan voeren.
Het zou handig zijn als met 1x inloggen ons verbruik en belgedrag kan bekijken. Is dat mogelijk en HOE??

Inmiddels al gevraagd aan simyo klantenservice maar dat gaat een aantal werkdagen duren.
Heel graag tips/oplossingen gevraagd.

2 reacties

Badge
Kan weer inloggen. Het is opgelost, ik heb uiteindelijk gevonden waar je een nieuw wachtwoord aan kunt vragen, is inmiddels gestuurd. Eindelijk.

Over en sluiten
Badge +6
Beste Vragenvuur,

Blij te horen dat het probleem is opgelost!

Reageer