Skip to main content
In loggen op de Simyo app lukt niet, krijg de melding nummer of wachtwoord zijn onjuist. Kan wel inloggen op mijn Simyo met deze gegevens.
Paar suggesties.

App verwijderen opnieuw installeren.

Controleer even hoofdletters cijfers tekens en kleine letters.
Ik heb geruime tijd al hetzelfde probleem! app meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en alle (correcte) gegevens meerdere malen ingevoerd. op de site lukt het wel maar op de app op mn iphone niet.
De app is verdwenen uit de Appstore, dus opnieuw installeren gaat sowieso niet, ik wacht maar af.
als ik op 'simyo' zoek krijg ik als eerste resultaat de 'mijn simyo' app 🙂 net nog geinstalleerd!
Hoi Peter klaas en atcdw, welkom op ons forum!



Wanneer het inloggen op de app niet lukt en op de reguliere Mijn Simyo wel, dan raden we inderdaad aan om de app opnieuw te installeren.

Lukt het dan nóg niet, stel dan een nieuw wachtwoord in en probeer het daarmee.



Heb jij de Mijn Simyo app alweer kunnen vinden Peter klaas? Probeer dan eens de iPhone variant te zoeken. Een iPad variant is er namelijk niet.

atcdw, is het jou inmiddels al gelukt om in te loggen?



Friesian, dank je voor je antwoord!
Hij doet t! nieuw PW did the trick. Dank!

Reageer