Kan niet inloggen error code 2.2
Bladzijde 1 / 1
Hoi Johbo, welkom op het Simyo forum!
Ik begrijp dat je een foutmelding krijgt. Krijg je deze foutmelding wanneer je inlogt op de app en/ of op Mijn Simyo? Als je één van beide nog niet hebt geprobeerd, wil je dat dan doen?
En van welk apparaat (bijvoorbeeld een smartphone, pc of iPad) en welke internetbrowser (bijvoorbeeld Google Chrome, Internet Explorer of Safari) maak je gebruik?
Ik begrijp dat je een foutmelding krijgt. Krijg je deze foutmelding wanneer je inlogt op de app en/ of op Mijn Simyo? Als je één van beide nog niet hebt geprobeerd, wil je dat dan doen?
En van welk apparaat (bijvoorbeeld een smartphone, pc of iPad) en welke internetbrowser (bijvoorbeeld Google Chrome, Internet Explorer of Safari) maak je gebruik?
Ik krijg deze zelfde foutmelding: Error code: 2.2
Ik wil mijn bundel aanpassen. Eerst heb ik het geprobeerd op de app op mijn mobiel. toen kreeg ik de volgende foutmelding:
"Sorry, er ging even iets mis... je bundels konden niet worden aangepast. Probeer je aanpassingen nog eens te bevestigen." Dit heb ik een aantal dagen achter elkaar geprobeerd, maar geen verandering, dus ben ik het op mijn laptop gaan proberen in chrome browser. Op het moment dat ik in probeerde te loggen bij simyo kreeg ik dus de error: Error code: 2.2. Ook hier lukt het mij dus niet om mijn bundels aan te passen.
Kunnen jullie mij hier bij helpen?
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
Ik wil mijn bundel aanpassen. Eerst heb ik het geprobeerd op de app op mijn mobiel. toen kreeg ik de volgende foutmelding:
"Sorry, er ging even iets mis... je bundels konden niet worden aangepast. Probeer je aanpassingen nog eens te bevestigen." Dit heb ik een aantal dagen achter elkaar geprobeerd, maar geen verandering, dus ben ik het op mijn laptop gaan proberen in chrome browser. Op het moment dat ik in probeerde te loggen bij simyo kreeg ik dus de error: Error code: 2.2. Ook hier lukt het mij dus niet om mijn bundels aan te passen.
Kunnen jullie mij hier bij helpen?
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
Hier het zelfde. Ik kan wel inloggen maar niet op mijn instellingen komen
Hoi Alex van de Kamp en susy1977,
Wat onhandig dat ook jullie deze foutmelding kregen. Afgelopen zondag was de connectie tussen Mijn Simyo en de klantgegevens server niet helemaal zoals het hoort. Dit was gelukkig in de loop van de middag opgelost 🙂. Hebben jullie uiteindelijk kunnen vinden wat jullie zochten?
Groetjes, Tiury
Wat onhandig dat ook jullie deze foutmelding kregen. Afgelopen zondag was de connectie tussen Mijn Simyo en de klantgegevens server niet helemaal zoals het hoort. Dit was gelukkig in de loop van de middag opgelost 🙂. Hebben jullie uiteindelijk kunnen vinden wat jullie zochten?
Groetjes, Tiury
Ik kan wel inloggen maar kan niet bij mijn instellingen komen dus foutmelding heb er al over gebeld maar kan er nog steeds niet bij instellingen heb de cache leeggemaakt en opnieuw opgestart niets helpt en ik kan ook niet bij een andere pc bij instellingen komen ,heb google geprobeerd en explower het heeft me al 50 eurie`s gekost maar niemand kan bij mijn Instellingen komen zowel niet op mijn IE 8.1 en ook niet op IE 7
wordt er zo onderhand moedeloos van
groet Gerdien
wordt er zo onderhand moedeloos van
groet Gerdien
Ik krijg dezelfde error code 2.2 bij inloggen op mijn mac mini, Google Chrome. Op mijn iphone via de Simyo app lukt het wel. Ik wilde alleen mijn factuur bekijken en dat is dus opgelost. Maar ik heb ook een nieuw ander abon Sim only abon , gisteren geactiveerd en toen kon ik WEL inloggen op mijn nummer via mac mini/chrome, maar nu niet, zelfde error 2.2 code. Het is geen smart phone, dus geen app. Wilde alleen checken of ik daar wel kan inloggen.
Vriendelijke groeten, sioelan263
Vriendelijke groeten, sioelan263
is inmiddels opgelost. Bedankt. gr.Sioelan
Hoi Gerdien en Sioelan263,
Welkom op het Simyo Forum.
Sorry voor het ongemak wat jullie hieraan hebben!
Ik heb zojuist bericht gekregen van onze IT mannen dat er inderdaad wat problemen aan de gang zijn op Mijn Simyo. De pagina's laden langer dan zou moeten waardoor je deze melding krijgt. We doen ons best om dit op te lossen zodat jullie weer kunnen inloggen en overal bij kunnen.
@Sioelan263, goed om te zien dat het in jouw geval al weer werkt! Het kan zijn dat je dit nog een paar keer gaat tegenkomen. Aan het einde van de middag moet alles weer stabiel zijn!
Als jullie nog vragen hebben, laat het dan even weten :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Sorry voor het ongemak wat jullie hieraan hebben!
Ik heb zojuist bericht gekregen van onze IT mannen dat er inderdaad wat problemen aan de gang zijn op Mijn Simyo. De pagina's laden langer dan zou moeten waardoor je deze melding krijgt. We doen ons best om dit op te lossen zodat jullie weer kunnen inloggen en overal bij kunnen.
@Sioelan263, goed om te zien dat het in jouw geval al weer werkt! Het kan zijn dat je dit nog een paar keer gaat tegenkomen. Aan het einde van de middag moet alles weer stabiel zijn!
Als jullie nog vragen hebben, laat het dan even weten :)
Groetjes,
Angela
Goedenmiddag
Ik kan weer overal bijkomen met mijn PC ook bij de instellingen
hartelijk dank daarvoor
met vriendelijke groet Gerdien
Ik kan weer overal bijkomen met mijn PC ook bij de instellingen
hartelijk dank daarvoor
met vriendelijke groet Gerdien
Hoi Gerdien,
Dat is goed om te lezen. Fijn dat je dit nog even hebt laten weten 🙂 Graag gedaan natuurlijk!
Je hebt 2 keer een quote geplaatst. Ik ga er vanuit dit dit per ongeluk gebeurd is. Deze berichten heb ik voor het overzicht in dit topic verwijderd. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Groetjes,
Angela
Dat is goed om te lezen. Fijn dat je dit nog even hebt laten weten 🙂 Graag gedaan natuurlijk!
Je hebt 2 keer een quote geplaatst. Ik ga er vanuit dit dit per ongeluk gebeurd is. Deze berichten heb ik voor het overzicht in dit topic verwijderd. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.