.

Beantwoord

Ik zie nu mijn aantal minuten niet meer


Badge
als ik inlog dan zie je normaal je restanten van je beltegoed en mb te goed..
maar dat zie ik nou niet meer.. alleen hoe je simyo op fb volgen..
icon

Beste antwoord door de leon 23 May 2013, 21:29

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Er is een storing op de website. Als tijdelijke oplossing zou je toets F5 op je toetsenbord in kunnen drukken. Het proberen waard. 
Ik heb dat ook , kan ik Weel op de pc lezen
Reputatie 4
Badge +8
Probleem opgelost voor mij. Ik kan mijn beltegoed weer zien.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Het klopt dat je je resterende bel/sms en data units mogelijk niet kunt inzien. Wanneer je, zoals de leon aangeeft, op F5 drukt zullen de resterende units weer te zien zijn. Excuses voor het ongemak. Er wordt wel gewerkt aan een oplossing.

Groetjes,

Alex
Kunnen jullie mij ook vertellen waar ik f5 op de i pad kan vinden zodat ik mijn resterend bel- en internettegoed kan zien
Reputatie 7
Badge +9
Kunnen jullie mij ook vertellen waar ik f5 op de i pad kan vinden zodat ik mijn resterend bel- en internettegoed kan zien

Op je iPad heb je geen F5 toets. Probeer Chrome. Handigere browser dan Safari en daarmee lukt het wel. Succes! Laat even horen of het gelukt is.
Badge
Inderdaad F5 werkt, bedankt!
Is er een indicatie wanneer deze storing verholpen is?
Badge +6
Kunnen jullie mij ook vertellen waar ik f5 op de i pad kan vinden zodat ik mijn resterend bel- en internettegoed kan zien

Hoi Mbarelds,

Welkom op het forum!
Ik raad je aan voor het inloggen op je persoonlijke pagina dit te doen via een pc of laptop. Onze website bevat flash en daar door kan je niet alles goed bekijken via een iPad.

@ De Leon bedankt voor het meedenken.
Badge +6
Inderdaad F5 werkt, bedankt!
Is er een indicatie wanneer deze storing verholpen is?


Hoi Ruud Meg,

Welkom op het forum!
Fijn te horen dat je resterende minuten kan zien op je persoonlijke pagina kan zien. Het is niet bekend wanneer de storing is verholpen.
Badge
Nah idd.. ik kan het ook weer zien :-)
OPGELOST !! 
Badge +6
Nah idd.. ik kan het ook weer zien :-)
OPGELOST !! 


Hoi Steve de Graan,

Fijn te horen dat je minuten weer kan zien.
Ik kan mijn verbruik al enkele maanden niet zien.
Ik probeer het met Chrome en met IE8, allebei zonder succes. Ook op F5 drukken helpt niet.
Nu moet ik mijn verbruik maar een beetje gokken door mijn verbruikte minuten bij gesprekken op te tellen en daar mijn smsjes bij op te tellen. Jammer is dat, want het heeft wel gewerkt.
Badge +6
Ik kan mijn verbruik al enkele maanden niet zien.
Ik probeer het met Chrome en met IE8, allebei zonder succes. Ook op F5 drukken helpt niet.
Nu moet ik mijn verbruik maar een beetje gokken door mijn verbruikte minuten bij gesprekken op te tellen en daar mijn smsjes bij op te tellen. Jammer is dat, want het heeft wel gewerkt.


Hoi Fearloos,

Welkom op het forum!
Ik raad je aan het eens te proberen in Firefox. Kan je laten weten of je in Firefox wel je verbruik en resterende minuten kan zien.
Hoi Fearloos,

Welkom op het forum!
Ik raad je aan het eens te proberen in Firefox. Kan je laten weten of je in Firefox wel je verbruik en resterende minuten kan zien.


Hoi Natascha,

Allereerst bedankt voor je snelle reactie. Maar ook firefox helpt niet.
En op de iPad heb ik het programma Bundels, daar in krijg ik ook alleen nog maar m'n overige kosten. Maar die hebben sinds de laatste updates meer problemen met Simyo, ligt aan hun. Ik had de problemen daar voor al met de app.
Badge +8
Hoi Natascha,

Allereerst bedankt voor je snelle reactie. Maar ook firefox helpt niet.
En op de iPad heb ik het programma Bundels, daar in krijg ik ook alleen nog maar m'n overige kosten. Maar die hebben sinds de laatste updates meer problemen met Simyo, ligt aan hun. Ik had de problemen daar voor al met de app.


Hoi Fearloos,

Onze IT-afdeling heeft je aansluiting en je persoonlijke pagina nagekeken en een aantal dingen aangepast. Zij zeggen dat je je verbruik nu weer zou moeten kunnen bekijken.
Wil je even (in welke browser maakt nu niet uit ;)) de browsergeschiedenis en cookies wissen, opnieuw inloggen en kijken of je je verbruik nu wel weer kunt zien?

Ik hoor graag of het nu wel lukt.

Groetjes,
Charlene

Hoi Fearloos,

Onze IT-afdeling heeft je aansluiting en je persoonlijke pagina nagekeken en een aantal dingen aangepast. Zij zeggen dat je je verbruik nu weer zou moeten kunnen bekijken.
Wil je even (in welke browser maakt nu niet uit ;)) de browsergeschiedenis en cookies wissen, opnieuw inloggen en kijken of je je verbruik nu wel weer kunt zien?

Ik hoor graag of het nu wel lukt.

Groetjes,
Charlene

Hoi Charlene,

Geweldig! Ik zie nu weer wat ik over heb deze maand!
Bedankt voor de inzet die tot de oplossing heeft geleid.

Groeten,

Sander
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling, Fearloos. Goed om te weten dat het werkt :D

Groetjes,

Alex

Reageer